Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
MUST HAVE
HotBuys Prada Inspired Faux Fur Bag

Torebka-Fallen Angel | Lampa-Tis The Season | Obrazy-LE+Sweet Suites+The JetSet | Rzeźba-Sweet Suites |

Sklep: Fallen Angel
Dostępna: w Starplazie
Cena: 24sd lub 22sd(dla osób ze zniżką Royalty)
Moje stylizacje:
1 | Choker-Riviera | Bluzak-Nelly | Marynarka-Marc Jacobs | Pasek-It Girls | Spodnie-Bonjour Bizou | Torebka-Fallen Angel Kabaretki-Young Hollywood | Buty-Subcouture |

2 | Bluzka-Young Hollywood | Pasek-Balmain | Torebka-Fallen Angel | Brelok-Miss Sixty | Skarpetki-Evil Panda | Buty-Antidote |

17 komentarzy:

  1. Odnoszę wrażenie, że robisz coraz lepsze stylizacje. Są przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry na blogu QoF!
    Torebka jest genialna i mam ją w garderobie od premiery. Niestety stylizacje dla mnie są brzydkie. W pierwszej medoll dziwnie trzyma torebkę. W drugiej nic mi się nie podoba: połączenie bluzki ze spodniami wygląda kiepsko i czarne rajstopy ze szpilkami wyglądają koszmarnie przy jasnych spodniach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje są rewelacyjne, każdy szczegół przemyślany. Kupiłam tą torebkę i dzięki tobie już wiem jak mogę ją wykorzystać. Czekam na kolejne stylizacje i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza mi się podoba, jednak w drugiej cos mi przeszkadza, prawdopodobnie tak jak Jarus napisał, połączenie czarnych rajstop ze szpilkami do jasnych spodni

    OdpowiedzUsuń
  5. Powidzenia na blogu!
    Stylizacje boskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ta torba to zycie <3
    stylizacje mi sie podobaja, zwlaszcza pierwsza, ale druga tez wyglada dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się nie podoba ta torebka. Stylizacje też do mnie nie przemawiają. W pierwszej - tak jak napisał jarus - torebka wygląda dziwacznie. Druga po prostu nie trafia w moje gusta. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duża torebka, ale fajna
    zamisa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta torebka jest prześliczna. Druga stylizacja genialna!
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  10. ta torba ani trochę mi się nie podoba,dla mnie ona jest za wielka i kiczowata przez te futro....stylizacje również nie przypadły mi do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebkę, podobnie jak i Ty, uważam za must have. Serio jest świetnie wykonana.

    Pierwsza stylizacja jest lepsza od drugiej, ale nadal wniosłabym do niej poprawki - wywaliła kabaretki, oraz zmieniłabym buty. Te których użyłeś brzydko komponują mi się z górą. A druga stylizacja jest po prostu czymś czego, no kurde, nie czuję. ;/

    PS. Witam w tym samym zespole. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie zastanawia czy realne odpowiedniki tych futrzanych rzeczy ze Stardoll też są zawsze ze sztucznych futer? Na Stardoll zawsze jest w nazwie "faux fur" ale jak to jest naprawdę? stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie zwróciłem na to uwagi, ale po twoim komentarzy postanowiłem poszukać i Prada wykorzystuje prawdziwe futra. Stardoll wspiera ochronę zwierząt i pewnie dlatego pisze że wszystko jest sztuczne.

      Usuń
  13. Fajnee outficiki, ale nie wiem czy prezentowałyby się tak dobrze osobno :p

    OdpowiedzUsuń
  14. W końcu na odpowiednim blogu :) fajne stylówy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne stylizację, jestem pozytywnie zaskoczona! W obydwóch pozbyłabym się, jednak paru elementów np. rajstop, bo trochę rozpraszają. Co do samej torby - nie uważam, by była must have, ale na pewno jest ciekawym dodatkiem, który warto mieć. :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!