Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Yacht - moduł+dekoracje
Właśnie pojawił się nowy moduł jako kolejny apartament. Koszt to 249 sd. 

Ja na razie się nie skuszę na taki zakup, mam pełno pokoi, które świecą pustką, muszę najpierw je urządzić. Gorzej jeśli za chwilę dojdą do niego dekoracje, które były w spojlerach, to bedzie już ból, ponieważ dużo rzeczy spodobało mi się. A Wy macie zamiar kupic to wnętrze?
Edit: dekoracje już wchodzą. Na razie są widoczne jedynie na stronie głównej.

Już miałam zamknąć grę, lecz dzięki info MeLolitka, za co dziękuję wklejam  witryny z dekoracjami.
Yacht jest po prostu dla wybranych, ceny są raczej wysokie. Nie wiem czy bedzie tak nadal ale w tej chwili można kupować dekoracje nie mając wnętrza Yacht.  
W realu również nie każdy może sobie pozwolić na taki luksus ( mówię o jednostce pływającej JACHT  :)







17 komentarzy:

  1. No to szukaj czegoś przeciwbólowego... Bo rzeczy ze spoilerów będą tylko dostępne dla Yachtu. Kiedyś może kupię, ale nie teraz.

    OdpowiedzUsuń
  2. :D już biorę coś na ból:)

    OdpowiedzUsuń
  3. KUPIĘ KIEDYŚ.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Już w starplazie. Narazie można chyba kupować bez Yachtu, ale są mega posrane ceny :C

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie kupię tego modułu xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie kupię . Mam zbyt malo sd . ; [

    OdpowiedzUsuń
  7. Ceny są mega, ja się nie skuszę, mam do urządzenia i poprawek jeszcze wiele wolnych pokoi.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  8. nikitaposh1
    Teraz to już przesadzili !!! ceny -totalny kosmos !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie umiem urzadzac. Wolalabym kupic loft niz to.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja i tak nic nie kupię, 15 sd za zwykły kwiatek, to już ostra przesada. Teraz jest tyle nowych kolekcji, a za miesiąc pewnie nie dodadzą niczego :/

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  11. nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  12. nikitaposh1
    Obejrzałam ten cały Yacht i muszę przyznać że faktycznie ceny dorównują
    LE , fontanna 65sd - koszmar , a ta zakichana flaga 20sd!!! a poduszka 18 !!! o zgrozo !!! jak zobaczyłam spojler to muszę przyznać że ustawiałam się w kolejkę ale teraz szybko uciekłam ze starplazy !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha, uciekłaś? tak ceny podobne do LE, a nawet powiedziałabym, że droższe.

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie ceny! nie kupię ani modułu, ani dekoracji
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie kupię, ale ładne dekoracje
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie skuszę się ani na wnętrze ani na dekoracje bo nie dysponuje tyloma sd ;)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  17. powariowali z cenami ;d niestety na chwilę obecną nic nie kupię ...

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!