Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Friendfeed
Admini dodali nowa opcję Friendfeed, pasek z opcją jest widoczny po lewej stronie po zalogowaniu na sd.
Jestem Royalty więc nie wiem czy funkcja jest dostępna równiez dla graczy SS, ale na pewno gracze bez SS nie mają tego u siebie. 
Klikając własnie w ten pasek po lewej stronie otwiera się zakładka, gdzie widzimy kto co robi, co kupił, co sprzedał itd. Także żadnej anonimowości. Co robimy wiedza nasi znajomi z listy. Uważam ten gadżet za zbędny, niczemu ważnemu on nie służy.

A Wy jak uważacie?

za info dziękuję MissParis125

8 komentarzy:

  1. Zbędny, ja nie mam, ale możemy upatrzeć sobie osobę i ją prześladować mwahahahahahaha XD

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. po co to?.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie może przydać się temu, kto ma skłonności prześladowcze. Dla pozostałych to niepotrzebne.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam Royalty . teeraz nawet na sd nie ma prywatnosci . Podglądają moją doll pod prysznicem xD.

    OdpowiedzUsuń
  5. mogliby zrobić coś przydatnego, to jest bez sensu
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tego paska nie mam i specjalnie nie żałuje xd
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie zbyteczne ...

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!