Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Powitanie + Wstęp
Witajcie. 


Na początek pragnę się gorąco przywitać. Jestem nową redaktorką na okresie próbnym i jest mi niezmiernie miło, że będę mogła podzielić się z Wami moją wiedzą. 

Mam na imię Dorota i mam 22 lata. Na stardoll znajdziecie mnie pod nickiem SweetSecret91.
Moda jest moją pasją i pomimo mojego wieku nadal nie mogę się oderwać od tego portalu :)

Z wykształcenia jestem technologiem odzieży. Interesuję się więc, modą, projektowaniem, rysunkiem a także szyciem (w teorii i praktyce). W okresie edukacji miałam okazję poznać modę z perspektywy profesjonalistów dzięki, którym nabyłam sporą wiedzę i przede wszystkim masę inspiracji i tym właśnie chciałabym się z Wami podzielić. 


Co jakiś czas zamierzam publikować dla Was artykuły z ciekawostkami, ale też i poradami, które mam nadzieje, że przydadzą się i na stardoll, ale i w prawdziwym życiu ( być może jest tu ktoś kto poważnie myśli o zostaniu chociażby projektantem). Będę starała się również organizować "zadania", które oczywiście będą przeze mnie nagradzane. 


Fajnie by było gdybyście w komentarzach dali znać czy ktoś z Was interesuje się modą poza stardoll, może ktoś projektuje, rysuje, szyje albo chciałby to robić? To również pomoże mi w dobrze artykułów. :)



Pozdrawiam,
SweetSecret91 

9 komentarzy:

  1. witam:).PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło poznać, czekam na kolejny post i myślę, ze będzie on bardzo interesujący :]

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. już czekam na artykuł:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotka!!! No witam, witam :)
    dareczek7

    OdpowiedzUsuń
  5. Czeeść :) . Powodzenia <33.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie że będziesz pisać na tym blogu bo po poście powitalnym jestem pewna ze kolejne będą bardzo ciekawe ;)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!