Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
czat- instrukcja
Zauważyłam, że niektóre osoby nie wiedzą jak obsługiwac się czatem, który mamy w bocznej szpalcie.
1. klikasz na znak zapytania
 2. otworzy się okienko i teraz klikasz na tą ikonkę, którą zaznaczyłam na czerwono
3. Otwiera się okienko więc wybierasz sobie awatar z dostępnych na liście poszukując odpowiedniego pod Twój gust kliknięciem na awatar po prawej stronie. Jeśli znajdziesz odpowiadający Twoim wymaganiom, u góry masz napis: Name- więc wpisujesz swój nick. Na końcu klikasz u dołu ok. I masz juz swój awatar i czatujesz :P

4. Jeśli chcesz zmienić awatar postępujesz podobnie. U samej góry będziesz miec swoją pierwszą nazwę więc jak w nią klikniesz powrócisz do pierwotnego awataru.
Jesli czegoś nie wiecie pytajcie śmiało. Jesteśmy od tego aby Wam pomagać.

9 komentarzy:

  1. Sama do tego kiedys doszlam. Szukalam hello kitty lub jakiegos kawaii awatarka, ale nie bulo za bardzo. Mam chyba fioletowego pokemona. Jestem podpisana kawaiidolly, bo nie chcialo mi sie dawac na aniula i ten ladniejszy. Fajna instrukcja, pewnie sie przyda komus.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. bo ten nick który wyskakuje trzeba wykreślić myszką i wpisac swój :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ;D dobrze, że to pokazałaś, ja kiedyś miałam straaaaaaaaaaszny problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, bo kiedys mialam snokie cos tam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia część w salonie piękności.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  6. może zrobię czat na bloga.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat te rzeczy wiedziałam ale na pewno komuś się przydadzą :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!