Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT
Ocena stylizacji GeminiRei

VanicaBloom: Ładna, elegancka stylizacja, której najmocniejszym punktem jest sukienka Chanel Tribute. Idealne połączenie wszystkich rzeczy. HOT

emu.musia: Bardzo fajna stylizacja. Super że na tą sukienkę założyłaś tą czarną bluzkę. HOT

selenagomezder8: Stylizacja bardzo ładna, jednakże brakuje mi w niej czegoś do powalającego efektu. Niemniej jest HOT


Ocena stylizacji aniula38555

VanicaBloom: Jak dla mnie stylizacja bez charakteru, nie jest to mój styl. Dziwne połączenie wszystkich rzeczy. Wiem, że stać Cię na więcej. Przede wszystkim, nie pasuje mi kapelusz oraz bluzka pod sukienką, reszta idealnie do Chanel pasuje :)  HOT/NOT

emu.musia: Stylizacja jest ok, tylko za dużo tutaj tych dodatków. Nie potrzebnie do tego kapelusza założyłaś pod spód kokardę. HOT/NOT

selenagomezder8: Także, jak powyższa dziewczyna użyłaś sukienki z nowego Tribute, efekt jednak mi się bardziej podoba. Widać, że próbowałaś dodać coś swojego do tej sukienki. Podoba mi się, także połączenie kapelusza z kokardką. HOT


Ocena stylizacji FantasticLove2

VanicaBloom: Widzę, że zastosowałaś ostatnio bardzo popularne spodnie. Pierwsze wrażenie jest dobre, ale po przyjrzeniu się zauważam, że buty zupełnie nie pasują, torebka jest zbyt mdła i sweter, który za bardzo przyciąga uwagę. Lepiej było by, gdyby to punkt ciężkości był postawiony na spodnie i to one były najważniejsze w stylizacji. Pewnie tak chciałaś, ale nie wyszło, bo spodnie giną przy tych dodatkach. HOT/NOT

emu.musia: Bardzo podoba mi się ten look, najbardziej te spodnie. HOT

selenagomezder8: Nie za bardzo podoba mi się w tej stylizacji kolorystyka, zwłaszcza ten sweterek mi tutaj nie pasuje. Brakuje mi tak, jak w pierwszej stylizacji jakiegoś ostrzejszego akcentu. Jak dla mnie jest HOT/ NOT.


Ocena stylizacji Dusiolla

VanicaBloom: Prosty, ale interesujący strój. Wszystko do siebie idealnie pasuje. Sukienka/tunika jest bardzo oryginalna. HOT

emu.musia: Świetna, letnia i luźna stylizacja. Ponadto, moim zdaniem najlepsza z tych wszystkich czterech. HOT

selenagomezder8: Moje pierwsze wrażenie to wow, piękna sukienka (nie wiem jak to nazwać). Kolorystyka i wzory jak najbardziej trafione. Nie mam co więcej pisać jak dla mnie jest mocne. HOT

7 komentarzy:

  1. Tylko selenagomezder mnie rozumie XDD Nie wiem co wy widzicie w 1.

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga i ostatnia mi się podobająJustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza jest fajna.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza - hot! Bardzo delikatna niczym nie przeładowana. Brakuje mi jedynie jakieś torebki.

    Druga - not. Za dużo tego wszystkiego i daje to przytłaczający efekt.

    Trzecia - not. Buty nie pasują, a ten gorset trochę za nisko i wygląda jakby miał zaraz spaść;).

    Ostatnia - hot! W końcu żywe kolory. Esy floresy na sukience/tunice/bóg wie czym i plecaku fajnie ze sobą współgrają. Do tego te niebieskie skarpetki xD.

    Domka190

    OdpowiedzUsuń
  5. NOT HOT NOT HOT

    Ja tak dalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem: hot, not, not, hot
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!