Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Loteria + pożegnanie

Niestety, ale muszę odejść z bloga.
Brak mi weny i nie tylko.
Moje posty stawały się coraz gorsze.
Wiem, że wy to na pewno zauważyłyście.
Bardzo miło mi się z całą ekipą pracowało, byłyście świetne.
Dziękuję Wam wszystkim za ten najlepszy rok w moim stardollowym życiu.
Nigdy nie przestanę odwiedzać bloga, lecz nie jako redaktorka tylko obserwator.
Mam nadzieję, że zrozumiecie moją decyzję.

+Bonus
Loteria pożegnalna
1x 20sd
2x 10sd
oraz ubrania



5 Hot Buys' ów.

Aby wziąźć udział w loteri:
-musisz być obserwatorem bloga,
-podać nick w komentarzu,
-napisać co masz, a co być chciał

Wyniki w piątek ( 02.08 ).
Powodzenia i 
Dziękuję za ten rok !!!



43 komentarze:

  1. Och... tak smutno. No cóż to twoja, miejmy nadzieję, że dobra decyzja.

    Co do loterii nie mam nic, a chce zielono niebieską sukienkę HB ^^
    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się chcę czarno-różową bluskę,nic nie mam.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  3. nick : CzarnaZeberka
    mam tą kurtkę dżinsową HB, a chciała bym sukienkę w kwiatki Hb

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :).
    Nie mam nic z ubrań, chciałabym tą pierwszą tunikę w kwiaty.
    Pauka222

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolino posty były raczej coraz lepsze! Temat, którym się zajmowałaś był trudny, pracochłonny i pochłaniał sporo czasu. Mam nadzieję, że Twoja decyzja o odejściu jest przemyślana. To, że wymagasz coraz więcej od siebie znaczy, że idziesz do przodu, lecz może postawiłas sobie za wysoko poprzeczkę. Radzę przemyśleć to jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko już podejłam decyzję. Przecież rozmawiałyśmy o tym.

      Usuń
  6. Smutno mi z tego powodu . ;(
    Zg się . Mam bluzkę różowo czarną .
    Chcę spodenki ;).

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się
    nic niemam chciałabym pierwszą rzecz
    niejestem ss

    szkoda że odchodzisz

    lola_1baby

    OdpowiedzUsuń
  8. Super_Rocky.


    nie mam nic a chcialabym 20sd lub szorty

    OdpowiedzUsuń
  9. zg
    bardzo zależy mi na 20sd.
    i wieelka szkoda, że odchodzisz.... ;cc
    zaczarowana2000

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się
    mam 1 rzecz
    diamentowarosa

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że odchodzisz. Każde odejście to swego rodzaju cios. Ja mam tak, że bardzo łatwo się przywiązuję.
    Co do loterii chciałabym sd lub 1 sukienkę.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo szkoda ;(
    Zg się!
    Nie mam nic.
    CHciałabym co koleiwek, najlepiej sukienke pierwszą hb lub sd.

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam zieloną koszulę i różową bluzke
    chce kurtke

    rihanna7755

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda wielka, ze już nie będziesz tu pisać ;c
    zgłaszam się po różową bluzkę albo nawet lepiej po sd. ;))
    diana_ona

    OdpowiedzUsuń
  15. My też dziękuję za ten rok ;)
    Nic nie mam więc coś by się na pewno przydało :c

    paatka

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się, nie mam nic.

    lynton.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda że odchodzisz :'( zgłaszam się juli96nati mam tą zieloną sukienkę. Chciałabym sd lub coś z hb:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przykro mi, że odchodzisz, zawsze z wielką ciekawością czytałam Twe posty :) No, ale rozumiem Cię widać potrzebujesz jakiejś zamiany ;)

    Zgłaszam się, mam pierwsza bluzkę.
    lady166

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, uwielbiałam czytać twoje posty. Z loterii nic nie mam, zadowolę się wszystkim :)

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    Mam spodenki, a chciałabym kurtkę dżinsową :D

    ewela0913

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się
    Mam bluzkę z panterką czarno-różową
    A chciałabym kurtkę lub bluzkę w kwiaty

    lalagaga4567

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się
    nie mam nic, chce cokolwiek

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda że odchodzisz ....
    zgłaszam się

    olka170

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się.
    Mam niebieską kurteczkę,sukienkę w róże i spodenki.

    BossSylwia

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się ;)

    Interesuje mnie SD :) a z ubrań kurtka i spodenki.

    SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszyscy lecicie tylko na nagrody :/

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że odchodzisz ;<
    Zgłaszam się.
    Nie mam żadnej rzeczy, chciałabym zielono-niebieską tunikę lub sd.
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :D

    ladyconita

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się
    Wolałabym coś z ciuchów bo nie mam ss :)

    Karosia23

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się!
    obojętnie coś z ciuchów jeśli się uda :3
    Z góry wielkie dzięki :)) Powodzenia dalej na stardoll <3
    nick: loffkyemma

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się ;>

    angel_aqua9

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda że odchodzisz ;c
    Ja mam sukienkę Hb, tuniką Hb i bluzkę Hb :)
    Chciałabym spodenki, kurtke lub sd ;)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się
    chciałabym czarno-różową bluzkę
    kehlen12
    Przesadzasz, twoje posty nie były takie złe.

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że odchodzisz ale to Twój wybór. :((

    Zgłaszam się do loterii.
    Nie mam nic, ale chciałabym zielono-błękitna sukienkę.

    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się ;)
    Nie mam nic, a chciałabym czarno-różową bluzkę lub zielono-niebieską sukienkę :)

    monia98gw

    OdpowiedzUsuń
  37. Szkoda, że odchodzisz ;ccc
    Mam ten różowo czarny hb, tą bluzkę.
    Najmocniej w świecie chciałabym ubrać na siebie tunikę zielono niebiesko białą. ;)
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!