Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Moje inspiracje
Hej, na dzień dzisiejszy przygotowałam trzy eleganckie stylizacje .
Wiem że wolicie zestawy sportowe lub w stylu miejskim. 
Postaram się przygotować coś na kolejny piątek .
A może jakaś propozycja od Was ? 
                                                                                   

1. Inspiracją w tej stylizacji była piękna sukienka MUSEUM MILE  w kolorze błękitu . 
Dodatkiem do niej są: 

__________________________________________________
2. Inspiracją w tej stylizacji była dla mnie spódnica ze sklepu  Sea of Stars
 w połączeniu z topem LE

Wykorzystałam do niej  dodatki:
__________________________________________________

3. Zawsze chciałam wykorzystać w jakiejś swojej stylizacji żółte róże z Museum Mile.
 I choć kilka razy próbowałam coś z nimi robić zawsze wyglądało to nieciekawie :( 
Tym razem zrobiłam z nich spódnicę do której dodałam bluzkę ze sklepu -tingeling.
Dodatki to:
To tyle na dziś. Czekam na wasze propozycje, w jakim stylu mają być kolejne "moje inspiracje". Za najciekawszy pomysł przewidziana jest nagroda 200sm.
Pozdrawiam wszystkich komentatorów i życzę pięknych, słonecznych, wakacyjnych dni .
emu.musia

7 komentarzy:

  1. Druga i trzecia stylizacja jest świetna.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza śliczna
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Róża z Museum mile wygrywa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia najleszpa ♥ OMMM.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę eleganckie stylizacje. 1 świetna! Super kwiatuszki ma bluzce :3 2 ma śliczne, wakacyjne kolorki. 3 wygląda świetnie! Żółty świetnie łączy się z czarnym.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  6. ta ostatnia ładna.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie są świetne, a na trzecią nie mogę się napatrzeć:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!