Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
casting
Witajcie!
Nie wiem czy blog przybiera na wartości, ale ostatnio otrzymuje sporo pytań czy potrzebujemy redaktorów. 
Moja odpowiedź jest taka:
Możesz zgłosić się jeśli:
  • znasz zasady ortografii i interpunkcji
  • uważasz, że umiesz robić np. stylizacje, grafikę, makijaże, wnętrza na wysokim poziomie
  • jesteś tzw. poszukiwaczem przygód
  • umiesz stanąć na blogu  jako profesjonalny krytyk
  • masz sporo chęci i nie wycofasz się po 2 dniach pisania
  • masz inne swoje pomysły aby wzbogacić artykuły na naszym blogu
  • wiek nie jest istotny 
EDIT: Kochani nie chwalimy bloga lecz wymieniamy swoje zalety, jeśli mam kogoś przyjać muszę wiedzieć co umie ( tematyka stardoll- moda, wnętrza, itp.) Po prostu POKAŻ CO UMIESZ - zredaguj coś! Piszcie bezbłędnie, od tego też zależy czy wejdziecie w nasz krąg. Ja nie mam czasu aby poprawiać każdy Wasz tekst pod wzgledem ortografii czy tez interpunkcji.

Jeśli spełniasz conajmniej 3 z tych punktów i chcesz u nas pisać, zgłoś się w komentarzu podając dlaczego właśnie u nas chcesz pisać i o czym chcesz pisać  :)
Czy zostaniesz przyjęty zależy od tego co nam tu ciekawego napiszesz w zgłoszeniu- także postaraj się!

44 komentarze:

  1. Dla mnie ten blog jest bardzo wartościowy, dlatego nie dziwię się, że masz taki nalot chętnych na redaktorów. Kurczę coraz więcej nas. Za niedługo upragniony 1000! Życzę wam tego z całego serca:)
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ;ubię ten blog ale nie mam czasu na pisanie ma kolejnym nblogu sorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje wasz blog od dawna. Już gdy na niego pierwszy raz weszłam spodobał mi się. Moim marzeniem było by pisać na nim :) Podziwiam wszystkich redaktorów. Wasz blog jest przynajmniej moim zdaniem na bardzo wysokim poziomie. Pisałam już na 2 blogach, lecz jeden został usunięty z niewiadomych przyczyn, a drugi to był mój własny, ale musiałam z niego zrezygnować z powodu braku czasu. Teraz ten czas mam więc się zgłaszam. Moim zdaniem redaktor powinien cechować się sumiennością i powinien wykazywać się z każdych powierzonych zadań jak najlepiej. Jeżeli mnie wybierzecie mogę wam obiecać, że zawsze będę dawała z siebie wszystko, żeby zrobić to dobrze, a nawet może najlepiej i stanę na wysokości wszystkich zadań.Myślę, że rozpatrzycie moje zgłoszenie pozytywnie.

    sonia382

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę pisać na blogu,dla tego że on się świetnie rozwija dużo osób komentuje ciągle są nowe posty ,nie ma tak,że tylko jedna osoba pisze,dlatego,że każdy z was robi dobre stylizacje i wkłada w nie dużo pracy , nikt z was nie robi na siłę lecz się stara i blog dobrze funkcjonuje .Każdy z was ma dużo pomysłów i zorganizowana jest grupa .To dla tego chcę pisać na tym blogu.Chciała bym pisać o stroju dnia czyli wybieram doll z najładniejszą stylizacją i piszę swoją opinię.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Pisze już na blogu
    STARDOLL-36-I-TY.BLOGSPOT.COM
    od 3 dni, ale chciałabym pisać też tutaj ponieważ pragnę zobaczyć czy czytelnikom podoba się mój sposób pisania i moje stylizacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. umiem:tematykę stardoll,moda..Piszę na kilku blogach i chcę pisać na tym aby zobaczyć czy wszystkim spodoba się moje pisanie i stylizacje. PogodnaKsenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zacznę od tego, że bardzo ważna jest dla mnie estetyka wypowiedzi tym samym piję do poprawnej polszczyzny.
    Blogi nie są mi obce. Uwielbiam słowo pisane i chętnie dziele się przemyśleniami jak i doświadczeniami a, że swoje lata mam to i trochę ich jest.
    Samo obserwowanie blogów nie jest zbyt satysfakcjonujące. Uwielbiam wyzwania i zdecydowanie wolę dawać coś od siebie niżeli brać udział np w loteriach. Chętnie podzielę się moją wiedzą.
    Interesuję się modą od a do z. Częściowo z czystej pasji a częściowo jest to też mój zawód.
    Myślę, że odnalazłabym się we wszystkim poza wnętrzami (to mnie jednak aż tak nie kręci).

    Jeżeli macie więc ochotę przyjąć starego wyjadacza na swe salony to byłabym gotowa pokłonić swoje pióro :D

    Pozdrawiam, SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję ten blog od dawna. Bardzo mi się podoba sposób prowadzenia bloga i bardzo chciałabym go współtworzyć. Zasady ortografii są dla mnie ważne i staram się je przestrzegać, bo bardzo nie lubię błędów zwłaszcza w swoich wypowiedziach. Może wynika to z pracy mojej mamy która jest nauczycielką języka polskiego. Jeśli chodzi o posadę którą miałabym zająć na blogu, to chciałabym aby była to redaktorka od stylizacji, ponieważ interesuję się modą. Moje stylizację są w różnych stylach. Ale nigdy nie są monotonne. Jestem sumienna w tym co robię i mam na to czas. Wcześniej pisałam na innym blogu, ale moja współpraca z nim szybko się skończyła ponieważ atmosfera na nim mi nie odpowiadała. Mam nadzieję , że moja propozycja zostanie rozważona i zostanę przyjęta.

    Martyna
    missmartyna191

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej.
    Nazywam sie Julia, mam 14 lat.Bloga obserwuję od jakiegoś czasu, ale dopiero kilka dni temu zauważyłam, że QoF jest na prawdę dobry. Zaczęłam komentować ;) i od razu nabrałam ochoty do włączenie się do załogi. Mogę zająć się wieloma rzeczami, w zależności tego, czego na blogu brakuje czytelnikom i administratorom. Lubię robić stylizacje, choć nie mam zbyt bogatej szafy. Wydaje mi się, że umiem tworzyć dobre wnętrza i mam do tego dryg (największym problemem są stardollary, ale odpowiednie kadrowanie i obróbka graficzna potrafią zdziałać cuda). Potrafię malować doll, a przynajmniej takie odnoszę wrażenie i mogłabym zająć się czymś w rodzaju 'makijaży krok po kroku' ;) Przyznam, że lubię krytykować, ale zawsze staram się patrzeć obiektywnie na stylizacje i ubrania oraz znajdować w nich coś przykuwającego uwagę. Mogę zająć się 'Must Have'.
    Lubię robić grafikę, ale na dzisiejszym 'rynku' grafików, dla mnie miejsca raczej brakuje, w każdym razie opanowałam GIMP'a i mogę pomóc w razie potrzeby. (mist-ash.blogspot.com)- grafika MistAsh
    Stylizacje robię na blogu koralina2346.blogspot.com, więc stylizacji wolałabym tu nie robić. Kiedyś tworzyłam metamorfozy, ale to już nie dla mnie.
    Styl mojego pisania można poznać to tym zgłoszeniu i postach które zamieszczam na powyższych blogach.
    Ortografia...szczerze to z tym miałabym największy problem, ale od czego są czerwone 'podkreślacze', a z polskiego mam szóstkę i to jednak coś znaczy. Wierzę, że wartość artykułów jest doceniana bardziej niż 'rz' i 'ż' xD.
    Aktualnie biorę udział w castingu na modelkę magazynu GLAMQ.
    Chyba trochę się rozpisałam, więc kończę i pozdrawiam ;)

    MistAsh29634

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć, mam na imię Magda. Obserwując wiele blogów od pewnego czasu, doszłam do wniosku, że QoF jest jednym z najlepszych jakie widziałam. Załoga jest świetnie dobrana, a różnorodność artykułów przyciąga obserwatorów.
    Chciałabym zająć się redagowaniem postów ze stylizacjami za sm. Nigdy nie byłam SS i nie posiadam na koncie wielu stardollarów. Myślę, że na stardoll można wyglądać dobrze nie wydając przy tym dużo pieniędzy. Staram się ubierać modnie wykorzystując ubrania dostępne dla każdego.

    22Lucy22

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć :) Długo myślałam nad tym, co napisać. Trudno jest pisać o swoich zaletach mając nad sobą tak dobre komentarze. Na początku powiem, że mam doświadczenie w blogowaniu i robieniu screen'ów.
    Dlaczego QoF? Bo uważam, że tutaj mogę się rozwijać i dawać upust moim pomysłom. Chcę tworzyć coś niezwykłego i jednocześnie inspirować innych, bo o to chodzi w blogowaniu.
    Jestem obowiązkowa. Moje posty nigdy nie są spóźnione, a screeny wykonane starannie. Najważniejsze jednak, że cechuje mnie kreatywność. Mam kilkaset pomysłów na minutę, lubię łączyć kolory i style.
    Zawsze chciałam zająć się stylizacjami, chociaż wiem o ciągle rosnącej konkurencji. Myślę, że dam sobie radę w innych modowych działach, bo wnętrza są moją nieco słabszą stroną.

    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam 3 letnie doświadczenie w bloggowaniu, wszystkie podane wymagania jak najbardziej spełniam. O sobie : Moje imię to Karolina, jestem 14 letnią dziewczyną z małej okolicy w Małopolsce. Rozpoczynając swoją przygodę ze stardoll miałam 10 lat, czyli ma ono 4 wiosny. Mam 64 level, chociaż są to tylko dla mnie zwykłe starpunkty - nic nie znaczący status. Moja doll jest royality od około 2 lat, kiedyś cieszyłam się że mam diamencik teraz przez niespełna rok dorosłam i zdałam sobie sprawę że żadnych korzyści z tego nie ma oprócz metalowej plakietki i wymienionego kryształku.Skromnie pasjonuję się informatyką oraz pisarstwem. Moim małym marzeniem jest zostanie sławną pisarką szanowaną i docenianą. Poza stardollem pragnę być po prostu szczęśliwą osobą. Cenię sobie własne życie, przyjaciół oraz rodzinę nad wszystko - pewnie jak każdy. Mam nadzieję że moje zgłoszenie zostanie rozpatrzone pozytywnie.
    Mam wiele pomysłów by wzbogacić tematykę bloga o coś świeżego i nowego.

    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  17. No cóż .. myślę że się nadam ponieważ sama prowadziłam bloga którego powierzyłam potem innej osobie ale z chęcią go odwiedzałam ..ale niestety został on usunięty .. nazywał się - świat_stardoll .. mam doświadczenie .. najbardziej lubię robić stylizacje i metamorfozy .. ! *.* ale w innych działach też sprawdzam się bardzo dobrze .. myślę że czytelnicy mnie lubili ponieważ na początku każdego posta pisałam - moje małe misiaczki i to zachęcało do czytania .. bo po prostu byłam miła .. ;D nie wiem co dodać więcej .. w szkolę jestem praktycznie kujonek .. ;D ha ha ha .. ;D serio .. miałam świadectwo z czerwonym paskiem więc nie powinno być problemu z ortografią .. ;D Nie zachowuje się jak kujon więc jeśli zostanę redaktorką będziemy się nie pewno dogadywać .. co dalej .. hmm .. mogła bym napisać przykładowy post ale to chyba nie jest ważne .. Wiem że zwroty grzecznościowe piszę się z wielkiej litery np. Wam , Was itp. myślę że nie będę popełniała błędów jako redaktorka .. dziękuje .. myślę że już się rozpisałam . ;D ha ha ha .. liczę na to że zostanę redaktorką .. gdyż lubię pisać i zawsze duużżżżooooo mówię .. ;D Mój nick na stardoll - julcia789

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak się umawiałyśmy:
    http://zapodaj.net/88662ff8b72a6.png.html
    Wkleiłam kilka starych stylizacji. Wiem, nie są najlepsze, bo teraz robię zupełnie inaczej, lepiej, ale chodziło mi o to, że umiem robić stylizacje różnego typu i dobrze dobieram kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam,
    Znam zasady ortografii i interpunkcji. Zdarza mi się czasem nie postawić przecinka, ale raczej mało kto wyłapie, że miał być tam przecinek. Swoje zadania wykonuję rzetelnie i bardzo się do nich przykładam. Kiedy coś sobie postanowię - zrobię to! Na ogół jestem bardzo miłą osobą i łatwo nawiązuję kontakty. Zawsze staję na wysokości zadania. Co prawda mam dość małe doświatczenie z bloggerem, ale szybko się uczę. Jestem otwarta na wszelkie porady. Chciałabym się zgłosić do robienia metamorfoz. Nie wiem czy jest to Ci potrzebne, ale mam na imię Ania i jestem dwunastoletnią dziewczyną.Moim hobby jest nauka języka japońskiego, wszystko co związane z Japonią i różnego rodzaju diy. Tak jak prosiłaś zrobiłam metamorfozę na Twojej doll. Mam dodać komentarz do stroju i makijażu? Przepraszam za sklejenie w jedno, ale wydaje mi się, że w całości będzie Ci lepiej ocenić moją pracę. Normalnie nie będę tak robiła. Oto metamorfoza: http://i39.tinypic.com/i35rnb.png.
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się do metamorfoz :)

    http://i44.tinypic.com/2prz22x.jpg
    http://i42.tinypic.com/2vx27lt.jpg

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chciałabym pisac na blogu takim jak ten ! Pisałam już wcześniej na innym lecz właścicielka usunęła mnie z powodu nie wchodzenia przez 2 dni (szkoła, nauka) . Próbowałam też z własnym blogiem ale nie umiem tego rozkręcic a nie ma to jak pisac do ściany ... Potrafię robic screeny, makijaż, stylizacje też mi wychodzą. Niewiem o czym bym chciała pisac. Na stardoll jestem ~ Babyjulka2.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam. Powiem krótko, gdyż nie chcę zabierać Ci czasu. Umiem robić screeny, stylizacje i makijaże. Co do wnętrz nie mam talentu, ale cóż nie każdy go posiada. Interpunkcję znam, ortografię też, ale cóż jestem aby człowiekiem i zdarzają i mi się błędy, ale sprawdzam wszystko dwa razy zanim dodam na bloga. Mam już staż na bloggerze, próbowałam też ze swoim blogiem, ale jakoś nie umiem go rozkręcić. Chodzę do klasy VI, a więc mam czas na posty. Mam na imię Patrycja. Ogólnie jestem osobą miłą, tajemniczą, skrytą. Ale potrafię się rozgadać. :D Moim marzenie jest zostać dziennikarzem. Myślę, że uda mi się spełnić to marzenie.

    Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  27. Już tu kiedyś pisałam, lecz nie sprawdziłam. A teraz wzięłam się w garść i chcę pisać znowu o stylizacjach na stardoll.
    Oto stylizacje.

    1. rockowa http://imageshack.com/i/04goyap
    2. gotycka http://imageshack.com/i/3obokcp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam już na wielu blogach, ale ten naprawdę mnie zaciekawił. Kocham mode i Stardoll, uwielbiam robić stylizacje i pisać o nowinkach.
      Redaktor powinien być sumienny w tym co robi, a ja mam nadzieje że jeżeli mnie wybierzecie, stane na wysokości zadania i postaram się z wszystkich sił, stać się najlepszą redaktorką na blogu.

      https://imageshack.com/i/04a5o2p

      https://imageshack.com/i/1xlamzp

      Usuń
  28. Hej nazywam się Jacek, mam 17 lat i jestem na stardoll " Synea " od półtora roku.

    Przez ten czas wiele zdążyłem się nauczyć niektórzy twierdzą nawet, że swoimi stylizacjami doszedłem do pewnego typu perfekcji. Nie można ocenić mojej doll jednorazowym jej zobaczeniem trzeba raczej systematycznie podglądać stylizacje i makijaże ponieważ każda jest zupełnie, powtarzam zupełnie INNA. Wkładam w to całe serce i miłość do mody. Często zdarza mi się robić rzeczy które są dla nie których dziwne, głupie, i wywołujące komentarze "o jezu co ty na nią założyłeś, tak się nie robi?" a właśnie, że JA tak robię ponieważ w pewien sposób próbuję wyprzedzić modę.

    Co do mojego doświadczenia z bloggerem to jest całkiem spore.
    Przez rok prowadziłem bloga o sobie, on oczywiście nadal istnieje lecz nie w bloggerze a na wp.pl.
    Dwa razy byłem redaktorem: na stardoll-wirtualny-swiat.blogspot.com (upadł) i stardoll-to-nasze-hobby.blogspot.com (poznałem się na założycielce i nie chcę z nią współpracować)

    No to może teraz załączę kilka stylizacji :)

    http://pics.tinypic.pl/i/00482/lyu0ip7tg8cm.png

    http://www.tinypic.pl/62sax97hmj6l

    http://i43.tinypic.com/14me5ip.png

    http://i42.tinypic.com/2j3fepg.png

    http://i39.tinypic.com/3whz6.png

    http://i42.tinypic.com/2i7tv5x.png

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej :) Jestem Ola, na stardoll ukrywam się pod nickiem Taradielle.Od dłuższego czasu czytam Waszego bloga i bardzo mi się podoba, jest starannie prowadzony i wręcz profesjonalny :) Interesuję się dziennikarstwem, więc pisanie na blogu to dla mnie pewnego rodzaju ćwiczenie i sprawdzenie siebie. Mam doświadczenie na wielu blogach, ale aktualnie piszę na stardolowiczeee.blogspot.com. Robię tam metamorfozy i makijaże chociaż nie jestem pewna czy mam do tego talent:) Mogłabym pisać recenzje różnych filmów wartych obejrzenia lub książek wartych przeczytania. Jeśli też macie jakieś działy, do których potrzebujecie redaktorek to chętnie podejmę wyzwanie :) Kończę w lutym 16 lat, ale znajduję czas do pisania, a jeśli wiem, że nie będę go miała to planuję post.
    Czekam na odpowiedź :)
    Taradielle

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej.

    No to więc tak.Mam na imię Katarzyna i mam 16 lat.Na stardoll kryję się pod nickiem paige.mathews i mam 47 lvl, a zawitałam na niego 2010-04-30 na tym koncie oczywiście, bo miałam parę wcześcniej.Czasu najwięcej mam w weekendy, ale codziennie pojawiam się choćby na chwilkę.Chciałabym pisać na waszym blogu, ponieważ uwielbiam tworzyć nowe zestawienia oraz metamorfozy.Mam małe doświadczenie w pisaniu, gdyż pisałam na blogu http://online-stardoll.blogspot.com/ , a dokładnie zajmowałam się metamorfozami doll, ale i zdarzyło mi się parę metamorfoz apartamentu.Parę notek mam też na blogu http://stardoll-nowinkiii.blogspot.com/ oraz prowadzę od niedawna swój ze stylizacjami http://iloveestardolll.blogspot.com/ .Sądzę, że co nieco wiem o stylizacjach i w miarę ładnych połączeniach.


    paige.mathews

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej, nazywam się Aga i mam 14 lat. Mój nick na stardoll'u to awcia. Obecnie mam 74 poziom, a gram od 6 lat. Nie posiadam szczególnych osiągnięć.
    Znam zasady ortografii i interpunkcji. Uważam, że umiem na wysokim poziomie tworzyć stylizacje. Umiem być krytykiem. Mam chęci, szczególnie dlatego, że pisałam już na 5 blogach, ale musiałam odejść- brak komentarzy. Uznałam, że skoro i tak nikt tego wysiłku nie docenia to nie warto.
    Ten blog jest popularny, ma dużo komentarzy, więc warto się dla niego postarać. Chciałabym również zobaczyć opinie na temat moich stylizacji. W księdze gości rzadko kiedy ktokolwiek napisze dłuższy, szczery komentarz, Większość zawsze 'słodzi', na blogach tak nie jest, pojawiają się i negatywne opinie. Chciałbym robić metamorfozy i/ lub stylizacje.
    http://www.tinypic.pl/fvd3jqwiwxvv - link do moich stylizacji.

    awcia

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj, mam na imię Nicole, na stardoll nikiwi2468, posiadam 49lvl, a do stardoll dołączyłam w 2011 roku, nie posiadam, żadnych szczególnych osiągnieć, jestem szczera i krytyczna, mam swój styl, ale liczę się z krytyką innych, dlatego chciałabym na tym blogu, zająć się stylizacjami lub metamorfozami, piszę na 2 blogach o stardoll, a oprócz tego piszę 2 fanfiction. Znam, wszelkie zasady interpunkcji i ortografii.
    A to link do moich stylizacji
    http://www.bankfotek.pl/view/1682949

    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  33. Nazywam się Marta, na stardoll nazywam się JasnaMartiss. Znam się na interpunkcji i ortografi oczywiście :) Mam całkiem duże doświadczenie w blogowaniu, lecz bardzo chciałabym zacząć pracować w jakimś blogu o stardoll. Ten blog poruszył mnie-samo jego wykonanie, jak i redaktorki-wyjątkowe w swoim pisaniu, po prostu. Potrafię być krytyczna, ale bardziej liczę się z krytyką innych. W pisaniu postanawiam być szczera, i w pewnym sęsie innym pomagać, więc myślę, że może nadawałabym się do Metamorfoz, Stylizacji, czy działu typu Hot ot Not.
    Przesyłam link do mojej starej stylizacji:
    http://img.pl/HjPf
    JasnaMartiss

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam. Nazywam się Asia, mój nick na stardollu to natomiast kukikochaciacha. Do moich zalet należy : znajomość ortografii i interpunkcji, umiejętność wykonywania ciekawych stylizacji, kreatywność, obiektywność, szczerość i umiejętność pisania uzasadnionej krytyki. Od dawna pragnę udzielać się na jakimś blogu o tej tematyce. Nie jestem na stardollu po raz pierwszy, wcześniej miałam już konta i teraz znowu zaczęłam grać.
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam. Nazywam się Julia, mam 12 lat. Na Stardoll nazywam się JuluskaDisney (każdy może myśleć o mojej nazwie co zechcę, ale moja nazwa nie świadczy o tym jaka jestem), mam 16 lvl wiem, że to mój minus jednak codziennie zdobywam nowe punkty. Świat Stardoll nie jest mi obcy, ponieważ miałam już doll parę lat temu kiedy miałam jeszcze 8-9 lat i, gdy byłam jeszcze niezbyt dojrzała.
    Postanowiłam założyć sobie konto teraz, bo bardzo lubię te grę, sprawia że przyjemnie się w nią gra i warto właśnie o tym pisać, mogę również teraz sobie pozwolić czasem na doładowywanie sd.
    Interesuje się mogą, muzyką, pisaniem, Stardoll oraz światem filmów.
    Jestem osobą odpowiedzialną i sumienną, zabawną i miłą. Lubię nawiązywać kontakty i być osobą uśmiechniętą.
    Jak na swój wiek, uważam iż jestem poważna i do każdego zadania podchodzę z powagą, ale i zapałem.

    Bardzo dobrze znam zasady ortografii i interpunkcji ten temat nie jest mi obcy. Świadczyć o tym również może to, iż odkąd jestem w podstawówce zawsze mam 5 z j.polskiego.
    Potrafię robić stylizację, i uwielbiam to robić. Zajmowanie się modą nie tylko na Stardoll sprawia mi dużą przyjemność. Z grafiką nie mam najmniejszych problemów, jestem w robieniu jej doświadczona, albowiem miałam już styczność z grafiką co łączy się z blogowaniem.
    Nie ukrywam trochę gorzej idzie mi z makijażami, cały czas się uczę i próbuje. Nie mam zamiaru się poddać, bo wiem, że osiągnę ten cel.
    Patrząc na moje wnętrza nie są one na wysokim poziomie, ponieważ jak na razie miałam nie wiele sd, ale lubię robić takie wnętrza oraz jak tylko mogę staram się.
    Nie wiem czy mogę w pełni określić siebie poszukiwaczem przygód, lubię próbować nowych rzeczy ale nie zostawiam ich po określonym czasie, to nie w moim typie.
    Gwarantuje, że poradziłam bym sobie jako krytyk oraz zwykła blogerka, ale wracam do krytyka, bo o tym mowa.
    Umiem określić swoje zdanie i wypowiedzieć się na dany temat, krótko lub długo. Jako krytyk wyrażałabym swoje zdanie, ale wiem że nie mogę nikogo bardzo zranić, jeżeli coś mi się nie podoba wytłumaczyłabym to w łagodny sposób i starałabym się być delikatna, bowiem każdy ma uczucia.
    Nie wycofam się nigdy, to moje marzenie pisać na blogu o Stardoll, pisałam raczej o innej tematyce. Odkąd teraz jestem na Stardoll interesuje się nowościami i najnowszymi informacjami i nie mam zamiaru odejść od tego, tak samo jak nie odeszłabym od bloga. Moja głowa jest pełna energii i chęci, marzę o tym aby dostać się do was na pewno starałabym się z całych sił oraz pracowała sumiennie.

    Bardzo długo się zastanawiałam nad moim pomysłem, i wiem już ze na 100% mogłabym go zrealizować.
    Po świętach, albo jeszcze wcześniej mam zamiar zakupić sobie ss i jestem już tego pewna, więc pomyślałam, że jeżeli udałoby mi się dostać do waszej redakcji mogłabym zorganizować konkurs MISS 2014 BLOGA QUEENS OF FASHION, wzięłabym na siebie całą odpowiedzialność oraz przygotowałabym wielkie nagrody.
    Chciałabym także, jeżeli byłaby taka możliwość przygotować serię nowych postów. Oto moje propozycje:
    Kup Tanio (post pojawiałaby się co tydzień, a w nim za każdym razem 2 ubrania, które są tanie i warto ich użyć, oraz dodatkowo stylizacja z tymi ciuszkami, aby zobaczyć jak można je wykorzystać)
    Pojedynek Doll (w danym poście zgłaszają się wszyscy chętni i w komentarzu zapisują nick swojej doll, co tydzień będę wybierała po kolei dwie doll, których zadaniem będzie przygotowanie stylizacji na dany przez mnie temat i wysłanie jej na mojego maila, następnie w poście czytelnicy będą głosować na doll, która według nich wyglądała najlepiej)
    Stylizacje gwiazd (czytelnicy wybierają gwiazdę, której stylizacje ja wykonam na Stardoll, post pojawiałby się co tydzień, a nim po dwie kreacje danej gwiazdy oraz wypisane marki i ceny każdej części ubioru)
    Życzenia urodzinowe (można byłoby utworzyć zakładkę, w której osoby pisałaby kiedy mają urodziny oraz nick swojej doll, ja wstawiałabym w dzień ich urodzin posta ze zdjęciem urodzinowym, które przeniesie do apartamentu jubilatki.

    Mam nadzieję, że się dostanę. Życzę powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, że nie załączyłaś żadnego screenu do postu pokazowego.

      Usuń
  36. Dzisiejszym Wyborem Dnia została sukienka pochodząca z najnowszej kolekcji MSW '14.Jej cena wynosi 32sd.
    Moim zdaniem sukienka jest śliczna,lecz jej cena jest zbyt duża.Jeszcze się zastanowię nad jej kupnem.
    Jak wam się podoba sukienka? Macie zamiar ją kupić?

    http://bankfotek.pl/view/1795350

    JasnaKasia

    Ps: Screen jest taki sam jak na stardoll,więc jeśli jest jakiś troszkę rozmazany to nie moja wina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyborów dnia nie będziemy raczej wprowadzać. Sa na niemal każdym blogu.

      Usuń
  37. Hej, mam na imię Wiktoria, na stardoll volteria1, posiadam 54 lvl, a do stardoll dołączyłam w 2012roku, nie mam żadnych osiągnięć, i mi na tym nie zależy. Jestem szczera. Chciałabym na tym blogu, zająć się metamorfozami lub metamorfozami, piszę na 1 blogu o stardoll, a oprócz tego pisałam na modowe interpretacje. Znam, wszelkie zasady interpunkcji i ortografii.
    A to link do mojej metamorfozy :
    http://www.tinypic.pl/e3ueve3zxiou
    http://www.tinypic.pl/14v6nw0omnep
    Oczywiście mogę również w gimpie troszkę obrobić czy cuś ;d
    A tak moja doll wygląda na stardoll :
    http://www.tinypic.pl/7q8m46xqsa39
    volteria1

    OdpowiedzUsuń
  38. Można się jeszcze zgłaszać? xD

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!