Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
STARDOLLOWE TALENTY
Postanowiłam dla Was dzisiaj opisać kogoś utalentowanego z naszego kraju i tak, wybór padł na Megirsa. Ma ona 46 poziom, jest oczywiście Polką i dołączyła w 2012 roku. Serdecznie zapraszam do zapoznania się krótką prezentacją na temat tej osobistości.



Niebanalne rozwiązania i duża dawka fantazji to cechy charakterystyczne tej użytkowniczki. Delikatne, pastelowo-zielonkawe kolory, beże i biele dominują we wnętrzach. Doll jest ubrana zwyczajnie, ale to nie ubiór daje efekt, tylko oryginalne, bardzo charakterystyczne okulary. To przede wszystkim w tej stylizacji odpowiadają za wspaniały wygląd Doll. Muszę osobiście przyznać, że jej twarz mi się nie podoba, ale jeszcze tak wyrazistej i "innej" twarzy nie widziałam na Stardoll. Wpływa to im plus, ponieważ ukazuje, że dziewczyna ma talent, wyobraźnię oraz niepowtarzalny styl.
 


Jak widzicie, projekty wnętrz są przepiękne, delikatne i jedyne w swoim rodzaju. Chociaż jej twarz mnie nadal trochę odpycha to i tak uważam, ze ma talent. Nie spotkałam się jeszcze, żeby ktoś odwzorowywał twarz swojej Doll. Co do fryzur, też jest na czym zawiesić oko. Nie ukrywam, że mają w sobie to coś, nie są powszednie i tak dobrze znane na Stardoll. Wykonane są z pełną starannością i fantazją. Nawet najsłynniejsze, stardollowe projektantki fryzur robią tego typu kompozycji z włosów. 
Niestety, cen nie znam, a szkoda. W momencie edycji tego posta, Starbaazar użytkowniczki był pusty. Niejednokrotnie odwiedzałam konto Megirsa, ale nie pamiętam cen, a zaglądałam też ze względu na to, że otrzymała miano CoverGirl.

Podoba Wam się? Uważacie ją za stardollowy talent? Czekam na Wasze komentarze! :)

10 komentarzy:

  1. Wow! Jaki słodziutki koteczek. Fryzurki też. Twarz ma prześliczną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, świetne projekty, jak to możliwe, że nigdy się jeszcze z nimi na stardoll nie spotkałam ? Widze je po raz pierwszy i zrobiły wrażenie, szczególnie ten portret, dziewczyna ma swój styl i go przestrzega.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne projekty, a nigdy ich nie widziałam i nie spotkałam tej użytkowniczki, a warto

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne fryzury.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, rzeczywiście pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne projekty i świetne fryzury
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeej ... Mam talent . Super fryzury, projekty . ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. nikitaposh1
    Twarz lalki okropna , podoba mi się tylko obraz z twarzą dziewczyny .

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały talent
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  10. ma super projekty i w ogóle jest bardzo miła

    kante666

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!