Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
wyniki konkursu "kolaż ze stylizacją"

Wreszcie nadszedł czas aby opublikować zwycięzców konkursu "wykonaj kolaż ze stylizacją". Zauważyłam, że był to bardzo trudny dla Was temat. Oj ciężko było... i w takim przypadku jest również ciężej mi wybrać coś naprawdę ciekawego.

I miejsce - 40 stardolarów otrzymuje missSandra546


II miejsce = 25 stardolarów otrzymuje karolina6987

III miejsce = 15 stardolarów otrzymuje Malwa28
Po odbiór nagród zgłoście się do mnie w ciągu 48 godz. 
missmariksza

Dla ciekawskich TUTAJ znajdują się kolaże, które wykonywałam przedstawiając ciekawe stylizacje stardolowiczów( piratka nie jest wykonana w kolażu). Mam nadzieję, że obejrzenie tych artykułów rozjaśni Wam ten temat.

9 komentarzy:


Dziękujemy, że jesteście z nami!