Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
pojedynki de luxe
Jestem nieco rozczarowana, że tak mało osób zgłosiło sie do walki o 150 sd.  
Ale do rzeczy :)
Należało wykonać stylizację jak najbardziej kosmiczną. 
Dziewczyny poszalały trochę z ciuszkami i dodatkami, dlatego też bedę prosiła Was o pomoc w wyborze najciekawiej ubranych kosmitek. 






AnneHattaway

lalagaga4567


Niestety w tej konkurencji odpadną aż trzy stylizacje. Osoby, które przejdą do kolejnego etapu będa miały za zadanie stworzyc kreację do jednej z baśniowych postaci. Postac wybieracie sobie sami. Głosowanie jest do piątku, w sobotę podam kto przeszedł dalej.
Zapraszam do głosowania.

13 komentarzy:

  1. głosuję na hill88, jak dla mnie tylko ona ma ładną :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dla mnie nie ma na co glosowac

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 jest najlepsza. Inne sa fajne, ale nie az tak.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zagłosuję na swój typ, który nim był odkąd pojawił się w zgłoszeniu, praca godna podziwu, ale nie zdradzę kto to ^^.


    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czwarta praca najlepsza i to na nią głosuje:) spodobała mi się już w zgłoszeniach
    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  6. zagłosowałam na MissSandra546 bo moim zdaniem jest najlepsza ! ;)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. zagłosowałam :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam . ja dalam malo dodatkow bo przeciez w kosmosie lepiej byc lekką xD.

    OdpowiedzUsuń
  10. zagłosowałam na naati8:).PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!