Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Powitanie

Mój pierwszy wpis na tym blogu. Może wam się przedstawię. Mam na imię Martyna. Mój wiek nie jest na razie nikomu do szczęścia potrzebny. Na stardoll jestem missmartyna191. Moje hobby to deska, gitara, rysunek i taniec. Ale dość nudzenia. Przejdźmy do stylizacji.

Wiem, wiem. Jest lato, ciepło i w ogóle. Ale nie mam weny na taką stylizację. Ta jest trochę bardziej jesienna. Chociaż do pogody u mnie pasuje idealnie. Stylizacje jest utrzymana w stonowanych kolorach. Wykorzystałam w niej moje ulubione spodnie 7/8 z Tribute i śliczny sweterek. A teraz przedstawiam wam efekt mojej pracy:



Koszula ~Pretty n' Love
Sweter ~Pretty n' Love
Spodnie ~Giambattista Valli Couture Tribute
Torebka ~Millionaire Mansion Fashion
Buty ~It girls


9 komentarzy:

  1. Ślicznie choć okulary mi nie pasują i włosy do stylizacji z innymi włosami było by lepiej ogólnie ubrałam by tak swoją doll

    olka170

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc . Świetna stylizacja ♥ ,

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnA STYLIZACJA.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie, podoba mi się, ale chyba użyłabym innej koszuli
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo mi się podoba.Według mnie wszystko jest na swoim miejscu.Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!