Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT
Ocena stylizacji chaussette99


VanicaBloom: Ładna, delikatna i elegancka za razem stylizacja. Trochę słabo widoczna, ze względu na edycję zdjęcia. Najlepszy efekt daje połączenie płaszczyka z butami i naszyjnikiem, reszta (bluzka i szorty) to tylko dobrze dobrane i pasujące dodatki. HOT

emu.musia: Coś mi w tej stylizacji nie pasuje, chyba ten żakiet. NOT

Michi_Demi: Świetna stylizacja. Uwielbiam połączenie 'codziennego' stroju z odrobiną elegancji.HOT


Ocena stylizacji chomiska


VanicaBloom: Jestem zaskoczona- pozytywnie. Nie lubię połączenia mocnych kolorów, takich, jak te, ale zdecydowanie poradziłaś sobie z tym. Nic nie razi w oczy, jest fajnie i niekonwencjonalnie. Nie założyłabym tylko złotego wisiora. HOT

emu.musia: W tej stylizacji nie pasują mi buty ani torebka, reszta moim zdaniem jest ok. HOT/NOT

Michi_Demi: Podoba mi się, jednak ja zrezygnowałabym z wisiorka oraz okularów. Ewentualnie zmieniłabym torebkę na jakąś inną, w takim samym kolorze. HOT/NOT


Ocena stylizacji hill88

VanicaBloom: Niestety. mnie się nie podoba. Kapelusz jest zbyt ekstrawagancki w tej stylizacji. Torebka kryje się pod ozdobą z Voile na szyje. Panuje chaos. Wiem też, że stać Cię na więcej. Dzisiaj, z przykrością muszę dać NOT

emu.musia: Moim zdaniem najlepsza stylizacja, zdjęłabym tylko ten kapelusz. HOT

Michi_Demi: Mam wrażenie, że chciałaś wykonać delikatną, zwiewną, a zarazem stonowaną stylizację, jednak chyba się nie udało. Kapelusz i czerwona szminka kompletnie mi tu nie pasują. NOT


Ocena stylizacji zuzia023

VanicaBloom: Wszyscy na blogu czepiali się tej stylizacji, mnie się jednak podoba. Zmieniłabym tylko torebkę, ponieważ ta, mimo, że nie wygląda źle, bardzo ściemnia całość. Strój jak strój, prosty, na upalne dni, ale bransoletki są super i idealnie "rozweselają" biel. HOT

emu.musia: Stylizacja jest super tylko zdjełabym te bransoletki i zmieniła buty. HOT

Michi_Demi: Stylizacja bardzo ładna. Jedynie zmieniłabym torebkę, żeby pasowała i do butów, i do bransolet. HOT

9 komentarzy:

  1. Och, ale mam niewyraźny screen:}
    Co do ocen się zgadzam może z wyjątkiem emu.musia. Najlepsza?
    hill88

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zgadzam się z niektórymi ocenami ale wiadomo że o gustach sie nie dyskutuje :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  3. E, chyba ostatnia jedynie mi się podoba
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia jest najlepsza.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  5. hot, hot, not, hot/not
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z ocenami

    kasiczek

    OdpowiedzUsuń
  7. zagłosowałam :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!