Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza hill88.
Dzisiaj przedstawię Wam metamorfozę hill88.

STYLIZACJA


Przed: Podoba mi się Twoja stylizacja. W sumie to mi zainponowałaś bo nie łatwo stworzyć coś takiego za SM. Trochę nie pasują paznokcie + szminka. 

Po1: Stylizacja wprawdzie podobna do wersji "przed", aczkolwiek bardziej zwracająca uwagę. Nie masz dużo ubrań w szafie z którymi mogłabym stworzyć jakiś fajny set więc miałam lekki problem. 

Po2: Stylizacja specjalnie stworzona pod kolor ust. Jak widać kapelusz nie pasuje ale bez niego nie mogłam się obejść.Szkoda że masz tak mało dodatków bo niestety torebka odcieniem nie pasuje. 


MAKIJAŻ



Przed: Nigdy nie maluj mocno oczu i ust. Jest to jeden z bardziej powszechnych błędów. :) Części twarzy (prócz kształtu głowy) są okej, połączenie zieleni, żółci i czerwieni nie wygląda fajnie.

Po: Najbardziej męczył mnie kształt głowy więc musiałam założyć fryzurkę która go w miarę wyregulowała.

Jak widać usta zostawiłam czerwone, jedyne co zrobiłam to zmieniłam położenie pieprzyka i przyciemniłam brwi.



Podoba się? :)


Angelika/NieOosiagalna

12 komentarzy:

  1. Tak i tak wygląda świetnie!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci serdecznie za metamorfozę:P Ostatnio zmieniłam wygląd twarzy (chyba nawet godzinę przed opublikowaniem metamorfozy), bo miałam to zrobić od dawna. Wiem, że mam mało ciuszków, ale to dlatego, że tylko raz byłam SS:\ Mi bardzo podoba się stylizacja nr 2 i lecę już ją na siebie założyć:D

    hill88

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż lepszy przed a strój tak i tak ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Metamorfoza jak najbardziej na + :)
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna metamorfoza, stylizacja przed i po jest OK, makijaż PO jest dobrze zriobiony ale trzeba przyznać, że autorka makijażu PRZED wykonała go na oczach bardzo ładnie.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed bardziej podoba mi się stylizacja
    JUstinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej mi sie podoba po.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak sie robie stylizacje to sie zwraca uwage na to, czy kapelusz pasuje do fryzury... Mi sie podoba przed. Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż jest lepszy po, podoba mi się stylizacja z czerwoną spódniczką
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardziej podoba mi się PO, ale PRZED też nie jest źle

    kasiczek

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie wersje ładne jeśli chodzi o stylizacje :) Co do makijażu .. nie pasuje mi ta czerwona szminka na tym typie ust

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!