Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
pojedynki de luxe
Witajcie.
Przedstawiam dziś Wasze kolejne stylizacje. Jestem zaskoczona pomysłowością, efekt Waszych prac z pewnością zadziwi niejednego czytelnika naszego bloga. Prace są piękne! 

Niestety jak to zwykle w pojedynkach bywa tylko 4 osoby przejdą dalej czyli 3 osoby muszą niestety odpaść. Spójrzcie na stylizacje i wybierzcie te, które powinny znaleźć się w półfinale pojedynków de luxe.
Tymczasem zapraszam do podziwiania i głosowania na najlepsze i najciekawsze wersje stylizacji.

Czerwony kapturek wg AnneHattaway

Królewna Śnieżka wg .Nielegalna.


Arielka wg BrondynkA

Dziewczynka z zapałkami wg lalagaga4567

    Czerwona Królowa wg MissSandra546

Królewna Śnieżka wg naati8


Kopciuszek wg kami151
Głosujcie, w piątek podam wyniki, do półfinału przejdą tylko 4 osoby. 


Dla przypomnienia zadaniem w półfinale jest stworzenie stylizacji z samych dekoracji, 
nie można użyć nawet butów. Musicie się pogłowić i stworzyć je z zupełnie czegoś innego. 
Prace z pewnością znów nas zaskoczą :) 
Termin oddawania prac podam przy publikacji, kto przeszedł dalej z tego etapu czyli w piątek

13 komentarzy:

  1. Mogłam nie dawać tego tła dziwnego przy mojej Śnieżce xD . Na pewno nie przejde :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszą stylizacje wykonała AnneHataway:) o ile dobrze napisałam nick:P

    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój głos dla AnneHataway :) Najlepsza !
    Sweetdoll240

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się czerwony kapturek, ale i ta dziewczynka z zapałkami coś w sobie ma ;)

    SweetSecret91

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga mi się podoba
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepsza1.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  7. dziewczynka z zapałkami! mój nick to miagiu

    OdpowiedzUsuń
  8. głosuje na dziewczynkę z zapałkami ! mój nick to miagiu ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!