Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Se Piovesse Il Tuo Nome
#3
Tytuł: Piosenka włoskiej piosenkarki, której tytułu wypowiedzieć nie umiem. Piosenkę znalazłem przypadkiem na jakimś dziwnym kanale muzycznym. W ostatnim czasie słucham jej codziennie i to po kilka razy, nie wiem co ona w sobie ma, ale nie potrafię przestać.
Dzisiejszy outfit trochę nie na czasie i tak średnio w trendach, ale nie wychodziło mi nic innego.
W.
| Koszula-Versace | Rękawy(Sukienka)-Chanel | Pasek-Versace | Rękawiczki-Voile | Bransoletki-Epiphany | Spódnica-PPQ | Spodnie-Chanel | Torebka-Chanel | Buty-Nelly.com |

7 komentarzy:

  1. Ale mega! świetne połączenie koszuli ze skórzanymi elementami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda naprawdę fajnie, chociaż nie jestem przekonana do tych spodni. Wydaje mi się, że długie kozaki lepiej by tu pasowały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko poza butami jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna,ale wywaliłabym albo spodnie albo spódnicę,no i wymieniłabym chyba buty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba ten lakierowany look. Buty nie są złe chociaż do bajlepszych nie należą. Rękawiczki wyszły cudnie. Zastanawiam się czy nie wolałbym jakieś lakierowanej/lateksowej bluzki. Ten dżins trochę mi nie gra

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, lubię takie klimaty! (No i co z tego, że średnio w trendach, ważne, że pokazujesz siebie!)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja nie w moim stylu, ale uważam że jest bardzo ładna. Jedynie może pozbyłabym się spódniczki lub spodni, bo jak dla mnie to trochę za dużo lateksu.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!