Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Velvet Orchid
Do Plazy właśnie trafiła kolejna, nowa dostawa. Tym razem możemy zakupić nowości ze sklepu Velvet Orchid. Ceny wahają się między 11sd (10sd ze zniżką) a 23sd (21sd ze zniżką). W kolekcji znalazły się również szpilki i plecak które kupimy za fioletową walutę. Rzeczy prezentują się naprawdę ciekawie i ja na pewno wybiorę się na zakupy. 
A Wam jak się podoba ta dostawa? 
Osobiście ciekawa jestem kiedy zaczną pojawiać się tribute? Też czekacie? 


10 komentarzy:

  1. Całkiem fajna kolekcja, aczkolwiek ja kupiłam 3 rzeczy. Niebieski płaszcz, 1 koszule z 1 piętra i 5 koszulę z 2 piętra.

    OdpowiedzUsuń
  2. w miarę kolekcja,kilka artykułów mi się podoba,m.in. bordowe spodnie,czerwona bluzka czy choćby torba na ramię,na razie kupiłam szpilki za sm

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam dwie rzeczy: czerwoną bluzkę i plecak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na screenie kolekcja mi się podobała, ale jak wszedłem do plazy i zmierzyłem kilka rzeczy zmieniłem zdanie. Nic mi się nie podoba, kupię jedynie buty za sm, bo mają ciekawy kształt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem nowe tribute zaczną pojawiać się wtedy, kiedy przyjdzie na nie czas. A o tym, że przyszedł na nie czas będzie wiadomo w dniu, w którym pojawi się pierwsza kolekcja tribute. :D ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre ubrania są świetne np. sukienka z jednym rękawem albo jeansy z wysokim stanem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się botki. Co do ubrań to muszę je zobaczyć w plazie i poprzymierzać

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem przyjemna kolekcja, kupiłam kilka rzeczy:) Ja tam nie czekam na tributy, bo byłoby ciężko z hajsem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie które rzeczy są ładne, jak będe miał więcej kasy, to coś se kupie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Udana kolekcja. Najbardziej podobają mi się buty za sm, czerwona bluzka i bordowe spodnie

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!