Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Electric pink #66
Witajcie Kochani,
dosyć długo zbierałam się do napisania tekstu do tego postu. Trudno mi jest o to prosić otwarcie, ale jeszcze trudniej mi rezygnować z tego co, cóż, polubiłam robić. W związku z tym chciałabym prosić Was o jedną rzecz. Może jest tutaj osoba, która na rzecz tego bloga, i tego czym się tu zajmuję pozwoliłaby mi na swojej doll tworzyć rzeczy do postów? Nie chodzi o to abym ciągle tworzyła tylko na doll tej osoby, ale w momentach, gdy nic nie potrafię skleić u siebie i jest mnie po prostu nie stać na rzeczy, które chciałabym przestawić, a przecież są ludzie, którzy to posiadają. Nie wymagam żadnego hasła do konta, czy ingerowania w Wasze zakupy czy wygląd. Potrzebuję tylko otwartej szafy, Waszej zgody. Gdyby ktoś potrzebował więcej informacji na ten temat czy byłby osobą chętną, abym mogła na "pracować" z jego doll i szafą prosiłabym o kontakt na stardoll (sylwia5278), na Facebooku (Lu Stardoll), bądź tutaj w komentarzach pod tym postem. 
Przechodząc do posta mam dla Was dzisiaj stylizację, która powstała, tak naprawdę, przypadkiem. Jednak bardzo mi się spodobała toteż przedstawiam ją również Wam. Czekam na szczere opinie, a tymczasem życzę miłego weekendu.
PS. Może macie ochotę na małą dyskusję w komentarzach? Niekoniecznie na temat, który został wyżej poruszony, ale może są elementy, które mogłabym zmienić w swoich postach, tych ze stylizacjami czy też podsumowaniu. Jestem naprawdę otwarta na wszelkie sugestie. W końcu co robię dla siebie to dla siebie, ale chcę także abyście Wy z chęcią tu zaglądali.
🔼 kolczyki - 2x Fallen Angel 🔽 sukienka - SubCouture 🔼 kurtka - Original Future 🔽 pasek - SubCouture + Bonjour Bizou 🔼 spodenki - Pearls + Nelly 🔽 zakolanówki - Rio 🔼 buty - 9to5 🔽

6 komentarzy:

  1. Nie kupuję ubrań na bieżąco, jednak mogę powiedzieć, że mam sporą kolekcję ubrań sprzed kilku lat, co raczej dałoby radę stworzyć coś fantastycznego. Ja jak najbardziej mogę Ci dać zgodę na korzystanie z mojej garderoby i wykorzystania mojej doll, nie będę miał nic temu przeciwko.

    Stylizacja jest fajna, sama kurtka super się broni. Jeszcze podobają mi się palety kolorów obok stylizacji, fajnie się na nie patrzy :>

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja jest ładna,ale do tej kurtki się nie przekonam,krój jak i kolor razi mnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. Czarna baza fajnie wygląda z tą kurtką. Zmieniłbym jedynie buty. Te są takie zwyczajne, a lepiej by się prezentowały jakieś na obcasie.

    Ja również zapraszam do swojej szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się w ogóle nie podoba. Ta kurtka i buty źle tutaj wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna, ale trochę nudna. Postawiłabym na jeszcze jakiś akcent kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!