Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Bang Bang
#2
Tytuł: Klasyczny Klasyk, tę piosenkę przerabiało i śpiewało już tyle osób, że nie da się ich zliczyć. Niestety w większości przypadków są to koszmarne przeróbki za które zabierają się nieodpowiedni ludzie. Ja uwielbiam pierwszą wersję Cher oraz jej rockową wersję z 1987 roku też w wykonaniu Cher. Nie mogę zapomnieć o tym, że Lady Gaga nagrała i rewelacyjnie zaśpiewała ten utwór w 2014, przy okazji wspólnego albumu z Tonym Bennettem.
W.
| Opaska-Young Hollywood | Koszula-Evil Panda | Sukienka-Tingeling Halloween Couture | Pasek-Tingeling | Torebka-Versace | Kozaki(HB)-RIO |

7 komentarzy:

  1. Wow, jaka fajna jest ta sukienka! Świetnie gra z koszulą i paskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie sukienki i koszuli jest świetne. Nie do końca przekonana jestem co do opaski i torebki. Ale ogólnie całość na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zaskoczony, bo nie sądziłem że z tą sukienką da się zrobić coś ładnego. Jej połączenie z koszulą jest idealne

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega dziewczęco, wgd mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pierwszy rzut oka sukienka wydawała mi się zwyczajna ale w połączeniu z koszulą wygląda b ciekawie, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak przedmówcom też bardzo spodobało mi się połączenie sukienki i koszuli. To twoja kolejna świetna stylizacja, oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja jest bardzo ładna,jedyne co bym wywaliła to opaskę i chyba zmieniła torebkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!