Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jackie Cane
#5
Tytuł: Tym razem przenosimy się do Belgi, bo właśnie z tego kraju pochodzi zespół Hooverphonic. Pierwszą piosenkę tej grupy znalazłem przez przypadek na jakimś dziwnym kanale muzycznym, którego nigdy wcześniej nie widziałem. Przez ostatnie 2-3 tygodnie codziennie słucham tą piosenkę po kilka razy dziennie i chyba szybko mi się nie znudzi. Bardzo podoba mi się występ tej grupy w Queen Elizabeth Hall z 2012r.
W.
| Kapelusz-Limited Edition | Kolczyki-Antidote | Marynarka-Voile | Stanik-Underneath Stardoll | Sukienka-It Girls | Torebka-Alexander Wang | Sandałki-Nelly.com |

8 komentarzy:

  1. Przepiękna! I ten makijaż z tymi ustami, niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie marynarki i sukienki jest super, wygląda jak jedno! :O

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi się,dla mnie ta sukienka wygląda jak szlafrok

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się bardzo podoba To połączenie. Z początku myślałam, ze to po prostu taka całość. Bardzo fajnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się połączenie marynarki z sukienką - wyszło fajnie, jednak dodałbym całkiem inne dodatki, kapelusz i torebka słabo wyglądają w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również bardzo się podoba polaczenie sukienki i marynarki. Kapwlusz świetnie tu wygląda. Jedyne co bym zmienił to torebkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sukienka jest stworzona dla tej marynarki, przepiękne połączenie! Całość powala, świetnie dobrane dodatki :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!