Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lis­to­pad, je­sień, po­goda; to tyl­ko zwykłe bodźce wzbudzające w ludziach nostalgię.
Hej i czołem kochani!
Jak minął wam tydzień? Macie już plany na weekend? Ja dziś idę do kina na "Planeta singli 2" i już doczekać się nie mogę. W sumie uwielbiam filmy i seriale. Teraz mam fazę na Top Gear, znacie? Ja kocham!

Ale... Przechodząc do aranżacji. Bardzo spodobało mi się to gotowane wnętrze, które kojarzy mi się z takim fajnym i przytulnym mieszkaniem. I właśnie do takiego efektu dążyłam. Szkoda, ze meble z LE można mieć tylko po jednej sztuce ponieważ to drewniane krzesło idealnie mi tu pasowało. Ogólnie całość mi się podoba jednak odnoszę wrażenie że coś tu jest nie tak :)


A co Wy myślicie o tej aranżacji? Podoba się Wam? Czy może byście coś zmienili? 
Jak zawsze czekam na Wasze opinie! 

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie aranżacja jest świetna. Połączenie beżu, bieli, brązu i złota przełamane zielonymi kwiatkami pięknie wygląda. Pomimo wielu mebli wnętrze nie wygląda na przeładowane. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to do tego że kanapa nachodzi na stolik z lampą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku cudowna, szczególnie prawa część! Po lewo trochę za dużo się dzieje jak dla mnie, ale i tak jest bardzo fajnie! Może bym usunęła te gwiazdki i było by idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę!;D Moje plany na weekend są takie, że muszę się uczyć:/ Ale wypad do kina, tyle że na Bohemian Rhapsody muszę zaliczyć obowiązkowo:)) Bardzo przyjemne wnętrze, udało Ci się osiągnąć zamierzony efekt, bo całość rzeczywiście wygląda niezwykle przytulnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze jest cudownie. podoba mi się, że krzesła ze stołem wysuwają się na pierwszy plan, a kanapa pozostaje w oddali, to nadaje głębi. dodatki są super dobrane. najbardziej zachwyciła mnie rama kominka, gdzie pod nią są książki. jest to urocze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do top gear to kojarzę, ale to kompletnie nie moje klimaty, więc nawet nie zaczynam.
      jak oceniasz film? ja byłem na pierwszej części i jak na polską komedię to dla mnie była super

      Usuń
    2. Hahah ja uwielbiam top gear :D Poprawiają mi humor ;p Co do filmu to mam mieszane odczucia. Względem pierwszej części raczej średnio wypada. Uważam, ze po prostu chcieli zrobić kolejną części i nie bardzo mieli pomysł jak to pociągnąć. Zamysł był niezły ale lekko nie wyszło. Zobaczymy jak trzecia częśc wyjdzie

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!