Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Halloweenowy Mini Konkurs
Tak wiem... Halloween było już dawno temu, ale ja uwielbiam się przebierać i zmieniać. Nie jestem mistrzem w odtwarzaniu, nie jestem tak utalentowany, żeby stworzyć całą twarz, włosy i ubranie w StarDesign, ale korzystając z ubrań, kosmetyków i gotowych peruk udaje się mi oddać wybraną postać w jakiejś małej części. Może uda się Wam rozpoznać kto był moją inspiracją.

Podajcie imię oraz nazwisko serialowej postaci i aktorki, która się w nią wcieliła!

Nagrody: Dla wylosowanej osoby, która poda dobrą odpowiedź: 40sd. 
Odpowiedzi możecie podsyłać do 25 Listopada 2018r.
| Okulary-Spectacular | Apaszki-MSW+Limited Edition+Gucci+PPQ+Limited Edition | Koszula-Bonjour Bizou | Kamizelka-Vinyl | Rękawiczki-Off-White | Spódnica-Subcouture |

5 komentarzy:

  1. Mi to wygląda na Myrtle Snow z AHS3, w której rolę wcieliła się Frances Conroy. Brakuje mi tylko thereminu. Albo stosu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Myrtle Snow z American Horror Story: Coven i Apocalypse i zagrała ją Frances Conroy.
    Tylko powiedz mi, czemu ta ikona AHS nie ma nic na sobie z Balenciagi? :((

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to Myrtle Snow z AHS, zagrała ją Frances Conroy.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie wiem kto to :D Ale stylka fajna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Postać znam i lubię, ale stylko mogłaby być lepsza :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!