Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki Halloweenowych konkursów
Dziękujemy że byliście z nami podczas Halloween. Mamy nadzieję, że dobrze się bawiliście i będziecie do nas zaglądać w trakcie kolejnych atrakcji i nie tylko :) Tymczasem poniżej prezentujemy wyniki konkursów.



Dyniowa Loteria 
1. pusta - Liv_789
2. ubranie - jarus55
3. 500 starmonet - martusia-16
4. 500 starmonet -
5. ubranie - MajkaStar1999
6. 20 stardolarów - kellysun16
7. pusta - Teinnn
8. ubranie -
9. 500 starmonet -
10. ubranie - wera2222
11. 50 stardolarów - Dobrapogoda
12.  ubranie - emi155

Znasz mój styl #1
Pierwsza stylizacja należała oczywiście do GirlEwelina druga zaś do RockaRolla_.
(Niestety zapodziała mi się gdzieś stylizacja GirlEwelina, wybaczcie)
Po 20sd zgarniają  Teinnn i wera2222.

Pogubione dynie 

Cieszę się, że ktokolwiek pokusił się o szukanie dyń u mnie. Nie wszyscy jednak chyba przeczytali to co napisałam. Brałam pod uwagę tylko te dynie które były na grafice a nie wszystkie, które były w moim apartamencie.

Pierwszą poprawną odpowiedź przesłała Liv_789 (wykorzystałam również twój screen, mam nadzieje że się nie gniewasz)


15sd zgarnia Jarus55 za dwie poprawne odpowiedzi.
15sd zagarnia również wera2222.

Znasz mój styl #2



Pierwsza stylizacja należała do Aguuniek a druga do 3siostry 
10sd za jedną poprawną odpowiedź zgarnia Uplooad
10sd zgarnia również jarus55 za jedną poprawną odpowiedź.

Loteria dyniowa #2

Przy tej loterii wzięłam pod uwagę to jak komentowaliście posty. To znaczy czy komentowaliście wszystkie posty czy tylko te gdzie można coś wygrać.

W dyniach kryły się stardollary i tak kolejno
1. 50sd zgarnia emi155
2. 20sd zgarnia MajkaStar1999
3. 35sd zgarnia jarus55

Wszystkim gratuluje. Po odbiór nagród zapraszam na konto QueenCrew w ciągu 48h.

6 komentarzy:


Dziękujemy, że jesteście z nami!