Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jeszcze śniegu nie ma, a ja już wiem, że te praw­dzi­we życze­nia świąteczne znów nie zos­taną spełnione...
Hej kochani!
Jak tam mija Wam piątek? Polujecie na okazję? Ja gdy to czytacie prawdopodobnie jeszcze siedzę w samolocie i już doczekać się nie mogę tego weekendu.

Aktualnie coraz bardziej udziela mi się świąteczny klimat. Można nawet powiedzieć, że już zaczęłam poważne przygotowania do świąt. Także na stardoll powoli wprowadzam już świąteczne elementy, cały czas jednak czekam na jakąś super dostawę. Za oknem dałam śnieg, a na kominku piękną gałązkę. Myślę o choince ale wydaje mi się, że wnętrze jest już i tak dosyć bogate. Mam nadzieję, że dostaniemy jakieś fajne drzewka do apartamentu w tym roku. 

Jak Wam się podoba moja aranżacja? 
Chcielibyście zobaczyć jakiś zdjęcia z mojego wyjazdu? 

7 komentarzy:

  1. Podobają mi się te zielone akcenty jak i złoto w twj aranżacji. Śnieg za oknem i ta gałązka na kominku tworzą już świąteczny nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że powoli wchodzisz w świąteczne klimaty :D Ta jest super! Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest fajnie, ale tak jakoś pusto się wydaje.. Zwłaszcza w prawym, górnym rogu. Przydałby się tam jakiś obraz, a po środku - między sofą, a kominkiem, mały stolik.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne wnętrze :) tylko faktycznie tak jak Marta napisała brakuje jakiegoś stolika małego koło kominka i czegoś na ścianie w prawym rogu,jakieś lustro czy choćby obraz

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Kanapa wydaje się zbyt mała względem kominka, przydałoby się ją nieco powiększyć przez co również zmniejszy się wrażenie pustki, postawiłabym tam jeszcze lampę stojącą i myślę, że wnętrze prezentowałoby się o wiele lepiej. Trochę przeszkadza mi pufa z motywem liści, nie wpisuje się w klimat tego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak teraz na to patrzę to widzę że masz sporo racji z tą kanapą :)

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!