Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ulubieńcy października

Cześć! Zapraszam Was na kolejny post o ulubieńcach miesiąca. Tym razem miałam nie lada kłopot, ponieważ według mnie w październiku pojawiło się wiele ciekawych dostaw, także tych halloweenowych. I tak nie umieściłam wszystkich rzeczy, które bym chciała, ale starałam się wybrać te - w moim odczuciu najbardziej ciekawe/uniwersalne. Jak zwykle czekam też na Wasze typy :)

 
1. Crow Feather Shrug - Callie's Picks: chyba moja najulubieńsza rzecz w tym miesiącu, bo te pióra mogą ożywić nawet najbardziej nudną stylizację i sprawić, że będzie wyglądała ciekawie.
2. Basic Coat Pink - Basics: cała dostawa Basics to moim zdaniem hit tego miesiąca. Najbardziej uwagę przykuwają płaszcze - są świetnie wykonane, w różnych kolorach.
3. Pink Shearing Leather Jacket - Limited Edition: moim zdaniem najlepsza rzecz z kolekcji. Skóra + pasteloworóżowe futerko prezentują się razem bardzo ciekawie.
4. Cropped Top Longsleeve Blue - Basics: kolejna fajna rzecz z Basics. Jeśli chodzi o ten krój bluzki to także warto mieć jej wersje w każdym dostępnym kolorze.
5. Leather Waist Belt - Fallen Angel: dodatków nigdy nie za wiele. Myślę, że ten pasek może być ciekawym urozmaiceniem stylizacji.
6. Xeno Gloves - Bod Mod: fajny dodatek, który może się sprawdzić nie tylko w halloweenowych stylkach, ale także kreacjach typu haute couture.
7. Joker Hat - Callie's Picks: kapelusz jest dosyć uniwersalny i tani (starmonety), więc właściwie dlatego umieściłam go w tym zestawieniu. Nie jest to must have, ale ja uwielbiam nakrycia głowy, więc... ;)
8. Tingeling PVC Jacket - Tingeling Halloween Couture: ekstra kurtka, świetnie wykonana, w pięknym odcieniu czerwieni, myślę że warto ją mieć.
9. Hotbuys Balmain Inspired Boots - RIO: takie buty można bez problemu zrobić sobie samemu, ale ja je kupiłam, bo mają fajny kształt stopy i klasyczną szpilkę. Już teraz wiem, że często będą mi się przydawać.
10. Embellished Sweater - Tingeling Halloween Couture: krój swetra jest świetny (spiczaste ramiona, dłuższe rękawy), dzięki czemu może stanowić fajną bazę stylizacji. Kolor także jest uniwersalny. Kiedy kolekcja weszła do Plazy od razu zwróciłam na niego uwagę.
11. Black Ripped Mom Jeans - Bonjour Bizou: plusem tych spodni jest wysoki stan. Ciekawie wyglądają także dziury na kolanach. Spodnie typu "mom jeans" są zresztą ostatnimi czasy dosyć modne, więc jeśli ktoś lubi być modny to nie ma wyjścia, trzeba kupić ;)
12. Green Eyed Familiar - Callie's Picks: uroczy, zielonooki kotek, no kto mu się oprze? ;))
13. LE Throw Blanket - LE Decor: moim zdaniem najlepsza rzecz z dostawy. Tego typu koce wg mnie zawsze nadają wrażenie "luksusu" wnętrzom, przytulności i tak dalej. Są uniwersalne - to na pewno.
14. Sphinxes Console Table - Fallen Angel Decor: bardzo ładny stoliczek, może się sprawdzić nie tylko przy urządzaniu gotyckich wnętrz. Rama i nogi mają bardzo interesujący kształt, a blat - ładny odcień brązu.
15. Pumpkins - Kitsch: te dyńki są bardzo urocze, mają klasyczne, czarno-złote kolory. Myślę, że jako dekoracje - nie tylko halloweenowych wnętrz - zawsze sprawdzą się doskonale.
16. HotBuys Cat Eye Sunglasses - It Girls: oksy musiały być! Kształt kociego oczka, żółte soczewki. Sądzę, że w tego typu drobne dodatki zawsze warto inwestować. Kto wie kiedy mogą się przydać? ;)
17. Yellow Turtleneck Jumper - Bonjour Bizou: ten sweterek jest tak ładnie wykonany i wygląda tak naturalnie, że od razu zwrócił moją uwagę. Ma też piękny odcień promieni jesiennego słońca. No polecam :)
18. HotBuys Prada Inspired Ankle Boots - It Girls: obok piór z CP to moja druga najulubieńsza rzecz z tego miesiąca. Te buty mają nie tylko świetny kształt - dzięki tym żółtym/złotym elementom nie są także nudne.
19. Piosenka miesiąca: Helloween - I'm Alive - trudno o bardziej halloweenowy zespół, chociaż głównie to za sprawą nazwy i całej oprawy koncertów, bo członkowie zespołu wyglądają normalnie i nie przebierają się. Dyńka pojawia się za to w logo, a podczas koncertów także używają motywu dyni. Na ostatnim show, na którym byłam cały podest perkusyjny stał sobie w połówce dyni. "Dyńkami" zwą ich także sami fani. Mają oczywiście w swoim repertuarze piosenkę o Halloween, ale ja ze swojej przekory wybrałam inną - taką, którą bardzo lubię ze względu na cuuudowne harmonie i melodyjki:)


Dorzucam także dwie propozycje od siebie. W pierwszej stylizacji użyłam dwóch rzeczy z dzisiejszego zestawienia - piór i butów. W drugiej natomiast pojechałam po bandzie i użyłam aż kilku rzeczy z ostatniej dostawy Basics (bluzki, torebki i zakolanówek). Chciałam tym pokazać, że warto zwrócić uwagę na całą kolekcję. Więc jeśli ktoś zapomniał o tej dostawie, a nie zrobił jeszcze zakupów to niech prędko leci przejrzeć ją ponownie :) 


Trzymajcie się! Widzimy się ponownie za miesiąc

5 komentarzy:

  1. Zgadzam się z praktycznie wszystkimi Twoimi wyborami. Wcześniej nie zwróciłam uwagi na te pióra ale w stylizacji całkowicie mnie przekonały. Złote dynie to według mnie hit! Świetne do wnętrz, marzyły mi się takie i jak je zobaczyłam to musiałam je od razu zakupić. Pierwsza stylizacja skradła moje serce. Świetne wybory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje wybory to są rzeszy które najbardziej kojarzę z ttch dostaw. Dla mnie na pewno hitem bylo basics.
    Jesli chodzi o stylizacje to 1 bylaby super gdyby nie te piórka. Są niepotrzebne. 2 jak dla mnie to taka bezkształtna plama. Lubię ten kolor ale trochę go za dużo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pióra musiały się w niej znaleźć:D Bez nich stylizacja wydawała mi się zbyt tandetna:D

      Usuń
  3. Bardzo fajne wybory, wiele z nich pokrywa się u mnie. Wśród nich jest oczywiście kot :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dostawa do sklepu Basics była świetna,zwłaszcza płaszcze,więc już kilka mam :) prócz tego kupiłam te długie kozaki HB i żółty sweter :) ale z twoich wyborów podoba mi się jeszcze pasek z Fallen Angel,granatowa bluzka z Halloween Tingeling Couture i spodnie z It Girls...jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się ta pierwsza tylko jakoś te pióra mi tu nie pasują :x w drugiej za dużo jest tego niebieskiego

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!