Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jeśli sądzisz, że wszys­tko co zro­biłam było złe,mało wiesz o życiu
Hej i czołem! 
Co tam u Was słychać? Czy Wy też już nie możecie doczekać się świąt? Ja postanowiłam spełnić swoje marzenie i wybieram się na Winter Wonderland. 
Dzisiejsza aranżacja nie jest taka pełna (nie wiem jak to ująć) jak poprzednia jednak moim zdaniem również jest niesamowita. Złoto idealnie komponuje się z czernią i szarościami. A dodatkowego klimatu nadaje widok za oknem. Myślę, że moja sypialnia mogła by tak wyglądać. 


Jak Wam się podoba? 
Czekam na Wasze komentarze! 

7 komentarzy:

  1. Dzisiaj tak bardziej minimalistycznie niż poprzednio, ale dalej mi się podoba. Masz rację co do złota, świetnie się tutaj wybija. Dodałbym może ze dwie małe roślinki, by ocieplić całość.
    Ja też już czekam na święta i powoli planuje prezenty

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetna, ale też dodałabym jakieś roślinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna aranżacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo podobają mi się złote elementy tutaj. A za oknem widziałabym jeszcze śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah tez bym go tam
      Widziała ale wszyscy krzyczą ze do świat jeszcze daleko i żadnego śniegu :D

      Usuń
  5. Bardzo przyjemny pokoik, uwielbiam taką kolorystykę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Schludnie, minimalistycznie, bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!