Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
all the girls with heads inside a dream [SDNSS]
Cześć, witajcie ponownie! Po nieco dłuższej przerwie od samego Stardolla, jak i blogosfery, powracam. Tym razem zajmę się czwartkowymi stylizacjami dla NSS oraz przejmę po missmarikszy poniedziałkowy dział Look At That Style.

Dzisiejsza stylizacja zaczęła się tak naprawdę od sweterka z B. Bizou, do którego dobrałem spodnie, pasek, torbę oraz buty, lecz te i tak ostatecznie zmieniłem. Miałem straszny problem z dobraniem dodatków za starmonety, więc ostatecznie padło na skarpetki, naszyjnik oraz kolczyk. Mimo wszystko całość wydawała mi się jakaś taka meh, nudna, więc narzuciłem blazer oraz wrzuciłem biały top pod sweterek. Ostatecznie z efektu finalnego jestem zadowolony. A Wy co sądzicie?
Jeżeli macie jakieś uwagi czy pomysły odnośnie schematu czy ogółu działu, dajcie znać ;)


kolczyk Film Theory | blazer It Girls | top Bonjour Bizou | naszyjnik Pearls | sweter Bonjour Bizou | pasek Voile | spodnie Basics | torba Mr. | skarpety Mr. | buty Basics
Lorde - Buzzcut Season

5 komentarzy:

  1. Jest okej. Ja wymieniłabym biały top na koszulę i założyła krótsze skarpetki, ta narzutka też mi nie pasuje. Ogólnie jak na stylke za sm to nie jest źle.

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja ładna,ale te skarpetki są koszmarne i wywaliłabym je

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja, bardzo mi się podoba! Te dwa odcienie fioletu świetnie się komponują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na stylizację za starmonety to jest super, ale pomijając ten fakt to w ogóle do mnie nie trafia. Dla mnie jest nieciekawa, ale wiem, że szału się raczej nie mogę spodziewać

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie mogę się przekonać do tych butów z basics, ale tutaj wyglądają super! Całość naprawdę fajna.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!