Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lis­to­pad choć często po­nury, to ma w so­bie coś z ro­man­tyczne­go kochan­ka roz­bierając zmysłowo po­woli drzewa
Hejka wszystkim :) 
Mimo, że już listopad to pogoda naprawdę dopisuje. Dla mnie może być tak jak najdłużej. Tymczasem ja powoli wracam do zdrowie (nie cierpię przeziębienia!) i zabieram się do pracy. 

Dzisiejszą aranżację niektórzy z Was pewnie już po części widzieli szukając dyń. Ostatecznie jednak całość uległa drobnym zmianom i myślę, że prezentuje się naprawdę fajnie. 


A jak Wam się podoba? 

Jakie plany na weekend macie? 
Jak zawsze czekam na Wasze komentarze. 

6 komentarzy:

  1. Ja obecnie odpoczywam, bo już niedługo zaczynam pracę. Cieszę się, że w tym roku listopad jest taki ciepły, bo nie lubię niskich temperatur. Cały rok chciałabym mieć wiosnę albo lato.
    Jeśli chodzi o aranżację to osobiście nie lubię tak ciemnych ścian, ale tu pasują idealnie. Świetnie zgrywają się z szarą kanapą,a złote elementy nadają elegancji pomieszczeniu. Całość wygląda rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ten weekend zaczynam zajęcia w szkole! :D
    Aranżacja jest super, fajnie, że zdecydowałaś się na ciemniejsze kolory! Pięknie się łączą ze złotymi elementami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniusio :)
    Ciemniejsze odcienie i złoto to naprawdę fajne połączonko. Za apartamentowym oknem też już chyba jesień. I ten "dodatkowy pokój" sprawia, że pomieszczenie wydaje mi się być przeciwwagą dla lewej, wypełnionej strony. Podoba mi się :)
    Florianaorange

    OdpowiedzUsuń
  4. nie do końca przekuje mnie ten kącik sypialniany, ale salon jest cudowny. okno super się prezentuje. bardzo podobają mi się złote detale i ten granatowy fotel. roślinki robią taki fajny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne. Czerń ze złotem i szarością idealnie, według mnie ze sobą współgra :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!