Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W gruncie rzeczy nie trzeba być w czymś najlepszym, wystarczy, że się to kocha.
Hejka kochani!
Jak minął Wam ten tydzień? Mój zdecydowanie za szybko! I aż trudno uwierzyć, że jutro już grudzień. Z czego w sumie się cieszę bo w końcu mogę wyciągnąć świąteczne ozdoby. Zarówno te realne jak i stardollowe. Nie zmienia to jednak faktu że liczę na jakąś fają dostawę z takimi rzeczami do Plazy.
A wy macie już gotowe świąteczne pokoje?
Jak Wam się podoba moja dzisiejsza propozycja?


5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna, ale dałabym coś na ścianę - tam gdzie sofa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Ta kanapa w pasy sprawia, zenie jest tak zwyczajnie. Mimo tego, że mamy kącik jadalny, kanape i sypialnie nie ma tego wrażenia, że jest za dużo. Wszystko ładnie się łączy

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w domu jeszcze nie ma dekoracji świątecznych, jak co roku dopiero tydzień przed świętami się pojawią.
    Piękna aranżacja, wygląda bardzo przytulnie i czuć w niej klimat świąt. Dałabym tylko na stół jakiś biały obrus, ale pewnie na stardoll takiego nie ma

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna aranżacja! Od razu czuć święta. Fajny pomysł na sypialnię w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna aranżacja :) u mnie pokój świąteczny jest calutki rok xD nic tam nie zmieniam i nie poprawiam,ciągle jest ten sam xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!