Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Champagne Rosé
#4
Tytuł: Piosenka stworzona przez Quavo(nie mam pojęcia kto to jest) przy współpracy z Madonną i Cardi B. Pierwszy raz posłuchałem tej piosenki tylko dlatego, że był  tam napis Madonna, a ja ją kocham! Sceptycznie nastawiony na początku, ostatecznie uzależniłem się od tego muzycznego tworu. Nie przeszkadza mi nawet Cardi, której raczej nie lubię.
W.
| Kolczyki-Bonjour Bizou | Koszula-Limited Edition | Broszka-Bonjour Bizou | Marynarka-Callie's Picks | Getry-Active | Torebka-Chanel | Buty-Off-White |

7 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Jak nie lubię tej marynarki, to tutaj pasuje super! I dobrze się patrzy na całość.

    OdpowiedzUsuń
  2. góra jest ładna,ale tych spodenek nigdy nie polubię

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Góra bardzo fajna, oprócz broszki. Natomiast dół poprzez te spodenki wszystko zepsuło. Nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie stylka jest spoko, tylko zmieniłbym torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię połączenie tego typu szortów z marynarkami. Tutaj natomiast coś mi nie gra w kolorystyce. Całość jest taka blada, nie wiem jak to określić. Czerwone dodatki to był dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby zamiast tych spodenek było coś bardziej eleganckiego to stylizacja byłaby idealna. Świetne połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!