Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

Witajcie kochani! 
Bardzo dziękuję osobom, które skomentowały moje ostatnie posty. 
Mam nadzieję, że przejście z jednej pokazywanej stylizacji na trzy różne
  w poście podoba Wam się bardziej.
A dziś przedstawiam: 

Bardzo kolorowa, powiedziałabym artystyczna  postać. 
Sezamkowy wyróżnia się nietuzinkowymi stylizacjami, gdzie używanie wielu detali gra główną rolę
 i mam wrażenie, że dla użytkownika jest jakby płótnem dla swego dzieła. 


Kolejna postacią na której stylizację zwróciłam uwagę jest  Kag4mi.
Myślę, że to bardzo przemyślany  młodzieżowy look.
 Dla mnie trochę taki anime&ninja.



I ostatnia stylizacja na dziś.  Bardzo elegancki casualowy look Hedwig, 
ujął mnie swą prostotą. Pomyślałam, że również wpadnie Wam w oko.

Co myślicie o moich wyborach stylizacji na dziś? Dajcie znać w komentarzu.


 

4 komentarze:

  1. pierwsza i trzecia jest bardzo ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza to prawdziwa sztuka, warstwy uzupełniają się i tworzą wielki obraz.
    Druga i trzecia wieją nudą, nic specjalnego 👀

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się ostatnia, klasyczna i moj styl

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!