Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: yellow medusa bag

Filmowa polecajka na ten tydzień to The Lost City z Sandrą Bullock i Channingiem Tatum(nie mam pojęcia jak to odmienić), komedia przygodowa, dawno nie oglądałem filmu z tego gatunku i może dlatego tak mi się podobało, jest oczywiście kiczowato i przewidywalnie, ale jest śmiesznie, a właśnie tego chciałem, chciałem się pośmiać. 
Przyznam się, że tworząc dzisiejsze stylizacje bardzo dobrze się bawiłem i bardzo ciekawi mnie co o nich sądzicie :)
Zapraszam do rozwinięcia postu po więcej;)

Duet: yellow medusa bag, czyli piękna torebka z Subcouture wystylizowana na dwa sposoby, dużo kolorów i czarne rajstopy razy dwa.

naszyjnik Y/Project Tribute | sweter Bonjour Bizou | rękawiczki The JetSet | spódnica Fallen Angel | torebka Subcouture | pończochy Royalty | platformy Young Hollywood 

okulary Fendi Tribute | naszyjnik Epiphany | marynarka Bonjour Bizou | sukienka Pretty n’ Love | stanik Royalty | torebka Subcouture | rękawiczki Runway | rajstopy Subcouture | buty Velvet Orchid


Duet: puffy clothes, ubrania absolutnie ukrywające sylwetkę lalki, wszystko w beżowo-pomarańczowych, bardzo ciepłych odcieniach i okrągłe kolczyki.


kolczyki Pearls | naszyjnik Epiphany | koszula It Girls | rękawiczki The JetSet | sukienka Bonjour Bizou | kozaki Pearls

kolczyki It Girls | koszula Callie’s Picks | pasek The JetSet | torebka It Girls | spódnica Museum Mile | kozaki Wild Candy

3 komentarze:

  1. pierwsza i czwarta stylizacja mi się podoba :) zastanawiałam się nad kupnem tej koszuli z ostatniej stylizacji ale potem takie "eee,nic z nią i tak bym nie zrobiła xD "

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje. Ja zawsze z niecierpliwością czekam na to co nam pokażesz. Dwie pierwsze bardzo odważne kolorystycznie. Asymetria to dobry plus w pierwszym zestawie. Trójeczka wspaniała kolorystycznie, tak miło, ciepło. Bardzo dobrze wystylizowałeś tą sukienkę. Czwarta stylizacja prosta lecz w bardzo dobrym guście, elegancka. Uważam, że każdy wielbiciel mody znajdzie w Twoich propozycjach coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje są na bardzo wysokim poziomie. Najbardziej moje serce skradł 3 outfit

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!