Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
STYLIZACJA

 

W ostatnich tygodniach życie mnie pochłonęło, ale już wracam. Spędziłam super czas z siostrą, podczas jej wizyty u mnie, oprócz tego dopinam cały wyjazd do stanów na ostatni guzik (wiele jeszcze przede mną). Dostałam podwyżkę, co aktualnie bardzo się przyda, bo chcę się w stanach obkupić (czy potrzebuję kolejnych air foce'ów? nie wiem, ale chcę :P). Ślub już opłacony, a wejściówki do Universal Studios kupione, z czego bardzo się cieszę. Szkoda tylko, że ta pogoda obecnie płata nam takie figle, chcę znów ciepłaaa....


100 sd z poprzedniego postu otrzymuje Jassmaka, zgłoś się proszę do mnie na stardollu! 

1 komentarz:

  1. Piękna stylizacja, jest moc!
    Co do pogody to pewnie będzie ciepło i u Ciebie, chociaż tam inny wilgotniejszy klimat.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!