Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style
Witam Was kochani w przedświątecznym wydaniu 'Łowcy Stylu'. Dziś mam dla Was dawkę inspirujących stylizacji ze świata. Każda z nich  jest inna i każda z nich urzeka na swój sposób.



Wspaniały look inspirowany pokazami marki Gucci wykonany przez ChloeKordei. Owszem sweter może wydawać się wielki, zniekształcający, ale taki ma być ten look, to przecież Gucci.



QWERTU456 jak zawsze zachwyca mnie pomysłowością w łączeniu ubrań,
 detali, które tworzą niecodzienny look.



Bardzo prosta stylizacja --Kayley ujęła mnie ciekawym wykorzystaniem spódnicy jako topu.  Złota biżuteria oraz make-up, są wisienką na torcie w tej stylizacji

A Wy co myślicie?  Która stylizacja ujęła Was tak jak mnie?

4 komentarze:

  1. Trzeci look najbardziej mi się podoba, makijaż dobrze pasuje do całości. Drugi to nie mój styl, jest taki przeladowany. Pierwszy jest przesadzony

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje są super, ale trzecia również skradła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się peruka pierwszej lalki, stylizacja też jest fajna, lubię takie oversize pomysły.
    Druga niestety bez szału, a te kolczyki na włosach przyprawiają mnie o ból głowy.
    3 jest ogólnie ładna, fajny pomysł na top, ale przez to jak admini narysowali spodnie buty wyglądają trochę dziwnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. druga i trzecia stylizacja jest ładna :) ale w trzeciej zmieniłabym buty,bo te wgl nie pasują....pierwsza nie podoba mi się,jak dla mnie za dużo wszystkiego a doll wygląda jak kwadrat

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!