Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Życie jest tak dobre, jak dobrym pozwalasz mu być.

 

Witajcie kochani! 

W ten przedświąteczny piątek przychodzę do Was z nową aranżacją :) U mnie już przygotowania idą pełną parą, właśnie zabieram się za kolejne ciasto. W mojej rodzinie raczej nie zamawiamy gotowych rzeczy tylko każdy przygotowuje inne rzeczy dla reszty, tak więc ja mam dziś w domu piekarnię ponieważ robię ciasta nie tylko dla siebie ale i wszystkich pozostałych. A jak to wygląda u Was? 

Aranżacja którą przygotowałam dla Was dziś kojarzy mi się totalnie z wiosną. Ciepły żółty z zielonymi dodatkami prezentuje się fenomenalnie. Dodatkowo postawiłam na piękne zielone drzewa za oknem. Ja już doczekać się nie mogę kiedy u nas zrobi się tak pięknie za oknem! 


2 komentarze:

  1. Piękna aranżacja, ja również nie mogę doczekać się pięknej pogody za oknem. Owszem czasem jest trochę ciepło, ale powietrze jest jeszcze zimne.
    Co do przygotowań świątecznych macie wspaniały zwyczaj, że przygotowujecie i dzielicie się w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!