Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

Witajcie! Do dzisiejszego postu moja kamera uchwyciła kolejne stylizacje godne uwagi. Myślę, że choć jedna z nich spodoba się Wam.



Nie często spotyka się stylizacje pokroju Diferitt. 
Dla mnie to teatralny wręcz książęcy look.



Miałam zapisaną inną stylizację tej użytkowniczki, lecz uznałam, że ten kolorowy look aniretaKat powinien wcześniej do Was trafić. Bardzo spodobało mi się połączenie kilku kolorów. 



Ostatnio Fashion szlochał nad tym gifem dla superstar. Mimo tego Juba stworzyła świetny look z wykorzystaniem tej sukienki. Dodanie naszyjnika Limited poprawiło ogólny odbiór.
Do tego futrzana czapka, metaliczne kozaki i chyba można pokochać tę stylizację.

A Wy co myślicie?

2 komentarze:

  1. Na pierwszy rzut oka pierwsza wydała mi się bardzo fajna, ale im dłużej patrzę tym bardziej widzę, że nic tam z niczym nie współgra, coś jest nie tak.
    2. Ta twarz! piękna! całość mi się bardzo podoba +włosy w kolorze ubrań, no HIT!
    Trójka to koszmar w stylu rosyjskiej bogatej pani, po prostu nie.

    denerwuje mnie też brak tylnych części/podszewek mniejsza o nazwę, denerwuje mnie to trochę, bo to mały szczegół, ale da się go bardzo łatwo, czymkolwiek rozwiązać, a bez tego mamy wielkie dziury w stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!