Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

Witajcie! Przychodzę ponownie z trzema 'złowionymi' stylizacjami. 
Mam nadzieję, że któraś z nich wpadnie Wam w oko, a być może pokazane outfity 
natchną Was do wykorzystania w swoich stylizacjach podobnej rzeczy.


Zwariowana kolorowa sukienka. 'Kto ją kupi, a na dodatek kto zrobi z nią dobrą stylizację'- pomyślałam ujrzawszy ją w starplazie. 
Oczywiście jakby na moje zawołanie FunOpler stworzył z nią wspaniały look.
 Dobrze dobrane srebrne dodatki tworzą widowiskowy efekt wprost z wybiegu.
A make up oka dokancza całe dzieło. 
Trudna sukienka jest już pod kontrolą.



Stylizacja white & black Jackquemus ujęła mnie swą prostotą. 
Owszem koszula LE na którą choruję zrobiła swoje, ale całość w trzech prostych krokach
 dość dobrze się prezentuje. Czyż nie?




Na użytkownika Woodz. trafiłam jakiś czas temu. 
Nie często zdarza się, widywać kolorowe męskie looki. A są naprawdę przemyślane.
 Tu połączenie żółtego z niebieskim może wszystkim kojarzyć się barwami Ukraińskimi, 
a okraszone sporą ilością czerni ciekawie się prezentują.


Co myślicie o dzisiejszych stylizacjach? Spodobały się Wam?
 

5 komentarzy:

  1. Bartek jak zawsze wszystko genialnie połączył, mało kto potrafi z paskudnych rzeczy zrobić coś genialnego. Druga stylizacje kocham i tez choruje na ta koszule, nie wiem jakim cudem jej nie kupiłam. Ostatnia stylizacja tez prezentuje się naprawdę fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja FunOplera kojarzy mi się z kolorową wersją Kiss i absolutnie to uwielbiam!
    Jacquemus to zdecydowanie moje klimaty, nie ma tam dużo elementów, a stylizacja jest pełna i niczego jej nie brakuje. cudo.
    Woodz. super męski look, nie ma nudy, wszystko się uzupełnia i podobają mi się te warstwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 stylizacja skradła moje serce, reszta niestety nie wbiła się w moje gusta

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są świetne, ale druga podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. druga i trzecia stylizacja jest bardzo ładna :) na temat pierwszej się nie wypowiem bo po prostu to nie mój styl

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!