Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

 Witajcie! Do dzisiejszego postu nie było mi łatwo wybrać stylizacje. Owszem, coś zapisuję, później zmieniam gdyż pojawiają się ciekawsze, nietuzinkowe outfity.


Bardzo spodobała mi się stylizacja Cyan. Ta falbaniasta bluzka wydawałoby się nie potrzebuje dodatkowych rzeczy, aby grać pierwsze skrzypce.  A tu w  połączeniu z kolorem oraz metalowym szkieletem tworzy niezwykłą stylizację nie tylko na potrzeby spektaklu.



Genialnie wykreowana postać DORKIF. Podziwiam twarz, włosy, makijaż. Uważam, że świetnie łączą się z perełkami starbazaru w ciekawie wyglądający jeansowy total look.



Pora na męską stylizację. Dziś alani4ever5, niczym z pokazu McQueena. Mam nadzieję, że nie tylko męskiej części obserwatorów spodoba się ta rockowa stylizacja.


Co myślicie o dzisiejszych outfitach?

5 komentarzy:

  1. Pierwsza. Przemilczę.
    Druga o dziwo mi się podoba, taka na czasie, te stare rzeczy wyglądają razem bardzo dobrze, a twarz, włosy i makeup są imponujące. Tylko te obrzydliwe tragiczne buty. Ughh
    Ta trzecia osoba założyła chyba wszystko co miała w szafie, straszne.

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej stylizacji, to uważam, że ktoś miał bujną wyobraźnię. Mimo to, jestem na nie.
    Trzecia mogła by być, z przymrużeniem oka.
    Najbardziej podoba mi się druga, mimo tego, że nie jestem fanką tych starych ubrań. Wszystko ze sobą współgra, twarz lalki też tu pasuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny look dla mnie wygrywa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko druga stylizacja nie jest przeladowana. W trafnie opisal ostatnia. W drugiej podoba mi sie na nuta lat 2000. Jedynie buty wygladaja niefajnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym obiektywnie miała wybrać najlepszy look to byłaby to stylizacja Dorkif, pomimo że kompletnie nie jest to moja estetyka.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!