Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"Nauczyłam się, że droga postępu nie jest nie jest szybka, ani łatwa"

Witajcie! 
Jak minął Wam tydzień? Ja nie wiem kiedy mi te dni uciekają! Zaraz święta a chwilę potem jedziemy w podróż życia. Szok, ja nawet nie wiem jak zacząć pakowanie! Jeżeli macie jakieś rady to chętnie wysłucham ;p 
Zobaczcie też jaki cudny, nowy baner przygotował mi Kamil! Czyż nie jest genialny? 
A dziś przygotowałam dla Was aranżację w której tematem przewodnim miał być pastelowy fiolet jednak jak się okazało na stardoll praktycznie nie ma rzeczy w takim kolorze. W związku z tym postawiłam na beżowe meble i różowo kremowe dodatki. Dodatkowo wiosenny widok za oknem sprawia, że chciałby się usiąść przy tym stole do śniadania. 
 


2 komentarze:

  1. Piękna aranżacja! Wnętrze inne niż zwykle. Fajnie, że postawiłaś na dodatek fioletów, ładnie grają z beżem i pudrowym różem.
    Banerek <3
    Co do pakowania, hmm...pewnie sama już wiesz co zabrać. Resztę kupisz na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!