Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Qof kocha, Qof szlocha
Witajcie! Dziś przychodzimy do Was z totalnie nowym działem! Kto się cieszy? My bardzo! O co więc chodzi? Postaramy się pokazać Wam rzeczy które kochamy na stardoll i te nad którymi szlochamy. Stardoll w końcu pełen jest tych fajnych rzeczy, dobrze wykonanych ale i tych gorszych, a przede wszystkim pełno tu absurdów. Oczywiście nie będziemy ograniczać się jedynie do sd jako gry. Pozostaje nam chyba tylko zaprosić Was do zobaczenia naszych wyborów. -Julia&Kinga Od naszego powrotu do bloga i pisania minęło już trochę czasu, przyszedł więc czas na odświeżenie bloga! Chyba nie trzeba nikomu mówić jak kochamy każdą wersję naszego bloga, ale ten pastelowy fiolet totalnie skradł nasze serca! Sami powiedzcie czyż nie wygląda świetnie? QoF zdecydowanie to kocha! Nie wiem jak Wy ale ja totalnie uwielbiam suknie wieczorowe! Dlatego najnowszą, limitowaną kolekcję Young Hollywood zdecydowanie kocham. W prawdziwym życiu nie mamy za wiele okazji do noszenia takich kreacji ale na stardoll... Admini nawet się postarali i dostaliśmy aż cztery piętra pięknych kreacji! Myślę, że każdy znalazł coś dla siebie :)
W tym miesiącu do Plazy trafiło całkiem sporo dostaw zarówno tych lepszych jak i gorszych. Oczywiście każdy z nas jest inny i dla każdego co innego jest ciekawe. Nasze serca skradł tym razem ten śliczny, różowy komplet pochodzący z dostawy do Callie's Picks. Jego cena jest dosyć wysoka, co może niektórych dziwić (mnie na przykład ;p) ale okazuje się że pochodzi on z limitowanej kolekcji Runway która do Plazy trafiła w roku 2016. Dodatkowo z tego co mówiła mi Julka to był on dosyć wartościowy! Z jednej strony oczywiście kochamy bo jest piękny i raczej mało kto mógł pozwolić sobie na jego zdobycie po kosmicznych cenach, z drugiej zaś szlochamy. W końcu stracił na wartości i już nie jest tak wyjątkowy, a dodawanie rzeczy do Plazy ponownie które miały być limitowane... Pozostawimy to Waszej ocenie.
Mimo naszej wielkiej miłości do Subcouture to ostania kolekcja totalnie do nas nie trafiła. Niezbyt ładne rzeczy, kiepsko wykonane i jeszcze dodatkowo całkiem drogie... Wręcz ciężko wybrać nam najgorszą rzecz z tej dostawy. Cóż... Mogła być świetna kolekcja, a dostaliśmy coś prawdopodobnie zrobionego na szybko, żeby było. Jedynym plusem jak dla mnie są tutaj dodatki, nie jest jednak ich zbyt wiele. My zdecydowanie 2szlochamy nad tą dostawą. Na naszym blogu mamy zdecydowanie najzdolniejszych Redaktorów. Trzeba przyznać że serię postów "Duet" tworzonych przez W naprawdę kochamy! Znajdziemy tam masę niebanalnych i oryginalnych stylizacji. I naprawdę zachęcam do zapoznania się ze wszystkimi. Uwierzcie mi na słowo, że warto! A W gratulujemy i czekamy na kolejną porcję inspiracji.
Myślę, że nad cotygodniowymi prezentami dla osób ze statusem SS nie tylko my szlochamy. Admini mają w zwyczaju obdarowywać nas wyjątkowym badziewiem. Wydaje mi się, że to i tak nie jest najgorsza rzecz, którą mogliśmy odebrać jednak i tak nie jest to nic specjalnego. Biorąc pod uwagę, że taki prezent dostajemy raz w tygodniu to mogło by to być coś w miarę. Podobnie jak z prezentami które dostajemy do apartamentu - wolała bym jedną rzecz a naprawdę fajną. Niestety nikt z nas na to wpływu nie ma więc jedynie co pozostaje to wspólne szlochanie.
Nie jestem w stanie zliczyć ile ostatnimi czasy wyszło ubrań z błędami. Zdecydowanie jest to powód do szlochania! Gorsze od tych niedziałających rzeczy jest tylko podejście supportu. Z tego co zauważyłam, nie palą się do naprawiania błędów a jedyne co są w stanie zaoferować to usunięcie błędnego ubrania z szafy i zwrot stardollarów. Naprawdę chciałabym dowiedzieć się co autor miał na myśli? Czy może ktoś z Was marzy by zostać kosmetyczką na stardoll bądź strzyc pieski? Nie? Naprawdę szkoda ;p Ciężko mi zrozumieć po co nam tego typu rzeczy w grze dotyczącej mody. Zamiast marnować czas, żeby zrobić te rzeczy mogli poświecić go na dopracowanie Sub bądź innej kolekcji. Czy wspomniałam, że uraczono nas tylko witrynkami? Na próżno szukać przycisku, który przeniesie nas do sklepu :/ Na dziś to już wszystko ale jesteśmy ciekawe co Wy myślicie o QoF kocha, QoF szlocha i naszych wyborach. A może macie swoje typy kocha/szlocha? Jeżeli tak to koniecznie nam napiszcie o jaką rzecz, kolekcję czy wydarzenie chodzi a może to właśnie Wasz wybór trafi do kolejnego postu. Najciekawszy pomysł prócz publikacji nagrodzimy również stardollarami! Do zobaczenia niebawem!

6 komentarzy:

  1. Już Kocham! ten dział! Brakowało mi czegoś takiego. Forma jest świetna, post ma dużo treści i do tego ładnie wygląda <3
    W temacie wyborów:
    Blog jest piękny! kolor fioletowy jest wyjątkowo udanym wyborem.
    Young Hollywood, mimo, że nie ma wszystkich moich ulubionych kreacji jest bardzo udane, cieszę się, że nareszcie dostaliśmy kolekcję w takim rozmiarze, bardzo mi tego brakowało, ostatnimi czasy dostajemy po jednym piętrze i kilkanaście artykułów, a kiedyś czymś normalnym były dostawy liczące 3 piętra i z 50 artykułów.
    Nie wierzę, że to mówię, ale brakuje mi Callie's Picks, brakuje mi starych, serio rzadkich i trudnych do zdobycia artykułów, jestem już absolutnie znudzony pełnymi kolekcjami Tribute/HotBuys, które były dostępne rok temu, a dodawanie limitowanych artykułów to już totalny cyrk (warto zauważyć, że to nie pierwszy raz, bo mieliśmy już artykuły z YH, SAP i kilkukrotnie Runway).
    Kolekcja Sub była dziwna, bardzo chaotyczna. Sam wysłałem adminom artykuły z Versace i Y/Project, ale liczyłem na ich większą ilość. Zdecydowanym szlocha jest to, że nie mogliśmy kupić tego pięknego wnętrza!
    Gifty i błędy zostawię bez komentarza :|
    Ta dostawa do 9to5 to totalny hit, bo admini pytali w Royalty klubie co chcemy zobaczyć i pojawiały się przeróżne propozycje, ale absolutnie nikt nie chciał fryzjera dla psów... po co pytają o opinię, skoro i tak ich nie słuchają xdd

    Dziękuję za dodanie tutaj mojego postu, bardzo Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło jest nam to słyszeć! Starałyśmy się żeby wyszło super a Kamil dodał kropkę na i <3 Jeżeli chodzi o YH to mi zabrakło szczególnie sukni Dakoty, piękna była… ale tez się cięższe ze w końcu go była naprawdę duża dostawa. No i nie ma za co! Zasłużyłeś <3

      Usuń
  2. Brawa dla Was! Genialnie zredagowany post, oczywiście dla kropki nad 'i' też należą się oklaski.
    Generalnie jak post był w zarodku myślałam, że całkiem inaczej będzie wyglądał, ale wielki ukłon dla Was za profesjonalizm. Wasze opisy...po prostu, aż chce się czytać, QoF żyje i ma się świetnie.
    missmariksza & Iwona bardzo to KOCHA <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Treść posta jak i wygląd - mistrzostwo! Zgadzam się z doborem rzeczy do kocha i szlocha. Dobra robota <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chodzi o YH to nie jestem SS więc i tak nic nie kupiłabym,poza tym osobiście nie lubię takich sukni bo są nieprzydatne,co do Callie's Picks słaba dostawa,w ogóle z kolekcji na kolekcję coraz gorsze te ciuchy dodają i chyba z tej dostawy nic nie kupiłam...subcouture nie moje klimaty ale kupiłam różową torebkę na ramię i pasek,weekly gift jak zwykle dali jakieś barachło aby coś tam dostali gracze a sklep 9 to 5 uważam za niepotrzebny,tam nigdy nic ciekawego nie ma więc nie rozumiem po co on jeszcze jest

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie wchodziłem do Starplazy więc nawet nie wiem co to za suknie. :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!