Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lost in Translation

Hej!

Jak tam Wasz początek kwietnia? Mój powiem szczerze zaczął się ciężko, ale mam nadzieje, że dalsza część będzie milsza haha 


Przechodząc szybko do rzeczy! Dzisiejszym wspólnym elementem w obydwu stylizacjach są buty z ostatniej kolekcji Young Hollywood.
Wiem, wiem, w drugiej stylizacji niezbyt widać te śliczne, białe sandałki, ale musiałam w końcu użyć te spodnie (po raz pierwszy w sumie? a kupiłam je na pewno ponad rok temu X"D).


Jeśli chodzi o samą kolekcję Young Hollywood, Stardoll zaskoczył, nie będę ukrywać, że byłam zdziwiona widząc aż 4 piętra nowych rzeczy i to jeszcze limitowanych.
Uważam, że artykuły nie były najgorsze, szkoda tylko, że w kolekcji nie pojawiła się sukienka Halsey, Kim Kardashian i Zoe Kravitz - bo w sumie najbardziej na nie czekałam.
Mam jednak swoich faworytów i są to zdecydowanie buty z tej kolekcji, sukienki Lady Gagi, Mili Kunis oraz Sofii Carson.
Bardzo długo również zastanawiałam się nad zakupem żółtej sukienki Celii Kritharioti, ale niezbyt podobało mi się jej wykonanie przez grafików - o wiele lepiej wygląda w realnej wersji. 


Dajcie znać co sądzicie o tej kolekcji i czy coś udało Wam się kupić?
Może zdążyliście złapać coś na bazarze - kiedy jeszcze oczywiście się dało X"D bo szybko Stardoll zmienił zdanie.



Stylizacja nr 1
Beret - It Girls | Okulary - Subcouture | Kokarda - Tingeling | Blezer - Killah | Koszula - Fudge |
Spodnie - It Girls | Kopertówka - | Szpilki - Young Hollywood

Stylizacja nr 2
Opaska - Subcouture | Kolczyki - Tingeling | Bluzka - Yves Saint Laurent Tribute | Pasek - Riviera | Spodnie - It Girls | Torebka - Tributes Gallery | Sandałki - Young Hollywood

Lost in Translation - The Neighbourhood

2 komentarze:

  1. obie stylizacje są ładne :) u mnie kwiecień zaczął się kiepsko,bo się rozchorowałam :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z nas chyba tak ma, że kupuje coś na stardoll, a potem wisi to w szafie :) Z YH niestety nic nie kupiłam.
    Co do stylizacji to są ładne, druga podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!