Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: black

Zapraszam do rozwinięcia postu!

Duet: black, powrót do korzeni, czyli dwa prawie całkowicie czarne looki z małymi dodatkami kolorystycznymi. Pierwsza to Kim Kardashian podczas ostatniej podróży do Europy na Fashion Week, a druga to taka trochę biurowa rewolucja xddd

Duet: vauthier emerald set, chciałem bardzo użyć zestawu z Runway inspirowanego projektem Alexandre Vauthiera. Kombinezon i buty w absolutnie cudownym kolorze, ale o bardzo problematycznym i trudnym kształcie, ale starałem się jak mogłem.

3 komentarze:

  1. Pierwsza i ostatnia, o tak! W trzeciej stylizacji podoba mi się pomysl na broszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Duet Black bardzo mi się podoba. Akcenty kolorystyczne jak najbardziej na TAK. Oj, dużo musze się od Ciebie nauczyć :)
    Drugi duet? Hmm... nie chcę słodzić, ale muszę. Podoba mi się, że idziesz zgodnie z trendami, a nawet je wyprzedzasz. Fryzura, biżuteria oraz dodatki jak najbardziej pasują do tych trudnych rzeczy. Ja mówię: pięknie!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!