Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą.
Hej i czołem misie :) 
Jak minął Wam tydzień? Ja próbuje zabrać się w końcu do pracy po przerwie, skutki są jednak dosyć marne ;p Ale naprawdę się staram....   W tym tygodniu idę również na kurs makijażu, jestem ciekawa czy tym razem się czegoś nauczę. Jestem chyba antytalentem w tym temacie. 


W dzisiejszej aranżacji postawiłam na granat, biel i odcienie szarości. Dawno nie było wnętrza w takich kolorach. 


8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny pokój, fajne są takie akcenty. Nie jest nudno.
    Ten tydzień był w porządku, ale już trzęsę portkami przed przyszłym tygodniem - masa rzeczy na uczelnię. Niech już jest kolejny piątek :S

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał takiego wnętrza jeszcze nie widzialam jest przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz jak ja uwielbiam twoje aranżacje! Piękna<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę taki salon w swoim mieszkaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo nauki, bardzo dużo. Aż nie wiem w co ręce włożyć... Może posprzątam cały dom kilkanaście razy?

    Wnętrze super, może jedyne co bym zmieniła, to żyrandole-gwiazdy. Trochę się gryzą. Przynajmniej moim skromnym zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!