Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
dont wanna know

7 komentarzy:

  1. Nie wiem czym konkretnie to jest spowodowane, ale uwielbiam tą stylizację :) Pewnie to ten płaszcz - jest super, wygląda świetnie z nakryciem głowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby prosta stylizacja, ale ma to "coś" w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest swietna, nie lubie takich butow ale tutaj wygladaja genialnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakos te dodatki mi nie pasują. Choc przyznam ze na pierwszy rzut oka ta stylizacja bardzo podobala mi sie w apartamencie. Sama baza bardzo dobra

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tych butów, ale tutaj całkiem pasują. Fajna stylizacja

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Średnio mi się podoba, buty to porażka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekły mnie te buty i oddała bym za nie wszystko co mam. Stylizacja jest okej chociaż mam wrażenie że czegoś mi tutaj brakuje

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!