Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #30

9 komentarzy:

  1. Wakacyjnie mi się zrobiło <3 Fajnie to wszystko ze sobą wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyniw makijaz oka mnie nie przekonuje. Sam outfit naprawde udany, w koncu widze dobrze wystylizowna ta kurtke w taki sposób ze njw deformuje figury ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie:) czuć wakacje:D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna stylizacja :) aż chce się,żeby znowu ciepło było :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Letni klimat hehe podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna, kojarzy się z wakacjami, za którymi tęsknię :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się czy te spodnie są rozpięte, czy mają jakąś taką dziwną konstrukcję...
    Look super! Podziwiam za wykorzystanie tej bluzki, bo ja nie mogłem jej do niczego dobrać:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!