Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lookbook - Subcouture

W tym tygodniu do Plazy trafiła limitowana czasowo kolekcja SubCouture. Dostawa objęła dwa piętra, a oprócz damskich znalazły się również trzy manekiny męskie. Rzeczy są dosyć różnorodne ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Co ciekawe Admini postanowili się nie wysilać i do kolekcji trafiła szara marynarka, którą już mieliśmy okazje zakupić w Inspired by Alexander Mcqueen  Tribute. Szkoda, ze dostajemy "odgrzewane kotlety".
Nie przedłużając jednak zapraszamy do obejrzenia przygotowanych przez naszą załogę stylizacji z użyciem rzeczy Subcouture. 

FunOpler


RockaRolla_


MajkaStar1999




Która stylizacja przypadła Wam najbardziej do gustu? 

8 komentarzy:

  1. Kolekcja mi się podobała, znalazłam sporo rzeczy dla siebie. Najbardziej podobają mi się stylizacje druga od FunOpler i druga Rocki.

    OdpowiedzUsuń
  2. To mój ulubiony sklep, jednak ta kolekcja jest średnia. Kupiłam same dodatki. Moja ulubiona stylizacja z zaprezentowanych to ta druga od Rocki, ale wszystkie są fajne.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. kolekcja nie w moim stylu,kupiłam tylko czarne botki,jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga Bartka oraz druga Rocki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za to jestem bardzo nieprzekonana, na początku się napaliłam, ale ostatecznie zrezygnowałam, powołując się na gusta. Zdecydowanie potrzeba mi odrobiny jaskrawego szaleństwa i z niecierpliwością czekam na tego typu kolekcję. W tym zestawieniu urzekły mnie stworzone przez FunOpler, kolorystykę można uznać za stonowaną, ale jednocześnie wykorzystanie wszystkich elementów buduje ciekawy efekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja calkiem niezla. Niestety tym razem zadna ze stylizacji mi sie nie spodobala...

    OdpowiedzUsuń
  6. jedyna jaka mi sie podoba stylizacja to rocka i to druga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta skórzana kurtka w rękę bardzo mi się podoba. :) Jeszcze nie wymyśliłam stylizacji z nią na czele, ale to tylko kwestia czasu.

    Bardzo podoba mi się jednak druga stylka FunOplera. Te kolczyki są cudne.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!