Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Gdy świat mówi “poddaj się”, nadzieja szepcze “spróbuj jeszcze raz”
Witajcie kochani.
Wiem, że długo mnie nie było, ale tak szczerze jakoś ostatnio mnie tu nie ciągnie. Jestem okropnie zmęczona i kiepsko się czuje. Chyba praca mnie za bardzo pochłonęła, chciała bym tak dużo zrobić. I chyba okazało się, że przesadziłam.  
Cieszę się, że w święta trochę odpoczęłam, udało mi się też wyrwać do kina i spotkać ze znajomymi ;p Na czym ostatnio byliście w kinie? A może na coś się wybieracie? Ja chyba jutro wybiorę się ponownie na "Jak zostałem gangsterem". 


9 komentarzy:

  1. Nie chodze do kina... ja zmagam sie z nadchodzaca sesja, czuje sie podobnie jak Ty, takze nie mam czasu i checi na gierki xd uroczy salon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj współczuje, ale chwile dla siebie tez warto znaleść

      Usuń
  2. Ja czekam na coś fajnego w kinie, bo na razie nie za bardzo jest na co iść... Ładny pokój - akcenty zielonego są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zobaczyć „jak zostałem gangsterem” oczywiście trzeba lubić takie klimaty ale jak na polską produkcje to naprawdę świetny film, totalnie inny klimat niż filmy Vegi, no i przede wszystkim dla mnie fenomenalna gra aktorska

      Usuń
  3. bardzo fajna aranżacja ale zielony żyrandol w tej odsłonie dziwnie wygląda :S
    ja się miałam wybrać do kina w środę(?) z przyjaciółką, ale serio nic nie było. ona nalegała na "koty", ale mi się to nie podoba xD

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna aranżacja :) ja ze swoim facetem byłam w kinie na Futro z misia,ale średnie to było xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne wnętrze! ♥
    Ja do kina chodzę raz na ruski rok i ostatnio byłam chyba w maju :D Nie pamiętam tytułu filmu, ale słaby był

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!