Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
titanium

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa stylizacja. Sama bym się nie odważyła na połączenie takiej bluzki z elegancką sukienką, ale wygląda to dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynie okulary mi sie nie podobaja. Calosc fajnie wyglada, tez lubie te kokarde umieszczac na ramieniu:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, ale okulary nie pasują mi tu stylem

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze bardzo odważnie i nigdy bym nie padła na taki pomysł

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG! To jest cudowne. Połączenie elegancji i luzu tworzy rewelacyjny efekt i te okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jest mega. podoba mi się to dodanie kokardy do sukienki

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się nadmiernie, może to ze względu na to, że golf wydaje się welniany i dziwnie łączy się w mojej głowie z taką kiecką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna! WoW, szczerze jestem zachwycony:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!