Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lookbook Antidote

Witajcie kochani w Nowym Roku! 
Jak tam po sylwestrze? Wyszaleliście się? Ja w sumie całkiem fajnie spędziłam wieczór. 
W międzyczasie przygotowaliśmy dla Was kilka propozycji jak wykorzystać rzeczy które zakupiliście w najnowszej kolekcji Antidote. Ja osobiście uważam, że dostawa była naprawdę świetna i dzięki Marcie mam wszystko to co chciałam.

Według mnie rzeczy są naprawdę świetnie wykonane. Na obrazku możecie zobaczyć moje ulubione rzeczy czyli niesamowicie wykonane spodnie, fajną marynarkę z ozdobnymi dodatkami, beżowe buty i przekładaną sukienkę. Wszystkie te rzecz są jednocześnie bardzo klasyczne i sprawdzą się Wam w wielu stylizacjach. 


Jesteśmy bardzo ciekawi co Wy zakupiliście z tej kolekcji, dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy do oglądania!







FunOpler 


MajkaStar1999



GirlEwelina 


Aguuniek 



Marta_03


Jak podobają się Wam nasze propozycję? 

Po odbiór 50sd (o których zapomniałam z postu Lookbook LE) zapraszam anlucia345. 
Zgłoś się na konto QueenCrew.

5 komentarzy:

  1. Kupiłam tylko parę dodatków, w zasadzie to co zostało, bo chyba wszystko wyprzedało się w mgnieniu oka. Będę szukała na pewno czegoś w Bazarze jak już się pojawią ciuszki z tej kolekcji, ale pewnie łatwo nie będzie.
    Podoba mi się wykorzystanie bluzki w drugiej stylizacji od FunOpler, dwie pierwsze stylizacje od MajkaStar wpadły mi w oko i druga od GirlEwelina oraz druga od Aguuniek.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nic nie kupiłam bo spóźniłam się :/ jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się pierwsza Bartka,pierwsza Michała,pierwsza i trzecia Wiktora,pierwsza i druga Agi oraz druga Marty :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam to co chciałam bo specjalnie koczowałam w pracy jak nikt nie patrzył i odświeżałam :D
    Fajne stylizacje, najbardziej podobają mi się te od GirlEweliny

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje są wow! Ja niestety nic nie kupiłam. Od dawna już nie żyję grą, gdy nie blogi, to bym nie wiedziała, co się tam dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ale dziś nie będe miała faworyta, ponieważ wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!